  • 1. Data: 2012-05-30 02:46:18
    Temat: BPH -- wiśnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dostajecie po kieszeni czy dostajecie wiśnie?
    Ja jeszcze nie mam tego konta, za które zabierają
    dychę i dają 3 stówy, ale ZTP mam jeszcze czas.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-05-30 06:43:50
    Temat: Re: BPH -- wiśnie
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    Żeby tylko po kieszeni, jak pisał MarekZ trza być czujnym jak na ringu
    bo nie wiadomo kiedy i z której strony znowu zarobisz.
    A Ty na co czekasz??
    Zakładaj kask i marsz do banku zakładać konto.

  • 3. Data: 2012-05-30 07:47:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerry ." 2...@8...googl
    egroups.com

    : Żeby tylko po kieszeni, jak pisał MarekZ trza być czujnym jak na ringu
    : bo nie wiadomo kiedy i z której strony znowu zarobisz.
    : A Ty na co czekasz??
    : Zakładaj kask i marsz do banku zakładać konto.

    0. Zawsze coś było/ciążyło na na mej głowie.
    1. Wolałem zaczekać na relacje pierwszych śmiałków.

    -=-

    Nie doczytałem się -- wiśnie już dają? Czy mają dawać
    dopiero za jakiś czas a teraz jedynie rżną ile się da?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-30 08:21:07
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Maj, 07:47, "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote:
    > "jerry ." 2...@8...googl
    egroups.com

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Nie doczytałem się -- wiśnie już dają? Czy mają dawać
    > dopiero za jakiś czas a teraz jedynie rżną ile się da?

    Hi hi: u mnie nie jest zle: nie pobrali kaski za IV, choc zakladalem
    24 IV.
    Koledze z pokoju pobrali za IV, a drugiemu nie - ale jemu z kolei juz
    miesiac nie przysylaja pinu do karty i nie moze zrobic 3 zakupow.
    Ale pani go pocieszyla, ze te 3 zakupy to nie co miesiac, ale w ogole
    3 - w regulaminie jest to tak nieprecyzyjnie okreslone i kolega trzas
    gaciami, ze w maju bez pinu nie zdazy...

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2012-05-30 10:44:54
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ls <l...@w...pl> wrote:

    > Koledze z pokoju pobrali za IV, a drugiemu nie - ale jemu z kolei juz
    > miesiac nie przysylaja pinu do karty i nie moze zrobic 3 zakupow.

    Moze zrobic przez Internet w polskim sklepie (to w kindlowej
    promocji byly zakupy przez Internet wylaczone, a nie tu - jesli
    dobrze kojarze).

    a.

  • 6. Data: 2012-05-30 13:26:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 6...@m...goog
    legroups.com

[...]

    Zacznę zatem kompletować odzież ochronną i może ubezpieczę się
    na życie -- po czym pójdę do BPH... ...po moje 3 setki. Jeśli
    razy 2 -- to 6 setek. Minus rzecz jasna koszty, które tutaj
    chyba są nad wyraz wysokie.

    -=-

    Ale szarpnąłem się na BGŻ Optimę. :) Ciekawe, czy dam radę
    przebić się przez weryfikacje danych...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-05-30 16:00:20
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Wiadomo przez ile czasu te wpływy powiedzmy w kwocie powyżej 7500 mają
    leżakować na koncie czy mogę zaraz na nastepny dzień wypłacić.

  • 8. Data: 2012-05-31 09:28:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Maj, 16:00, "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Wiadomo przez ile czasu te wpływy powiedzmy w kwocie powyżej 7500 mają
    > leżakować na koncie czy mogę zaraz na nastepny dzień wypłacić.

    Mysle, ze mozesz od razu wylac.
    Ja jestem ostrozny z natury, wiec zawsze w takich wypadkach wylewam na
    drugi dzien.
    Pani w BPH radzi, by zalozyc KO i przez noc tam trzymac te 7500.
    Ale nie chce mi sie zakladac KO na 3 miesiace, przeboleje te ok. 70gr/
    mc straty na %.
    Trzeba by znow czytac regulamin, czy nie skasuja czlowieka za
    przedwczesne zamkniecie.
    --
    pozdr.
    ls