  • 1. Data: 2015-06-02 09:23:46
    Temat: BPH wyplacilo premie jako zwrot prowizji
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    02-06-2015 | Pieniądze Cię lubią i wracają do Ciebie
    | Zwrot prowizji | 50.00 PLN

    Czy "zwrot prowizji" jest opodatkowany jak "premie"?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2015-06-02 12:02:43
    Temat: Re: BPH wyplacilo premie jako zwrot prowizji
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Czy dostałeś premię również za pierwszy miesiąc użytkowania karty, w którym była
    aktywowana?

    Wg regulaminu premia wypłacana jest dopiero od miesiąca następującego po miesiącu w
    którym aktywowana była karta, ale gdzieś czytałem że wypłacana jest również premia za
    wcześniejszy okres.

  • 3. Data: 2015-06-02 12:41:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 Jun 2015 03:02:43 -0700 (PDT), "az.anonim"
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    którym aktywowana była karta, ale gdzieś czytałem że wypłacana jest również premia za
    Ja karte otrzymalem w kwietniu ale zaczałęm uzytkowac (aktywowałem) w
    maju.
    Obciazen rozliczonych w maju mam na 1515 zł czyli powinienem dostac 45
    zl, chyba ze wliczaja rozliczone w czerwcu obciazenia z maja - to
    razem wychodzi mi 1689 zl i wtedy zwrot 50 zł jest właściwy.

    WAM

  • 4. Data: 2015-06-02 12:49:13
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 12:02:44 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]
    którym aktywowana była karta, ale gdzieś czytałem że wypłacana jest również premia za

    Wracaja juz za miesiac, w ktorym karta byla aktywowana.
    U mnie rowniez jako zwrot prowizji

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2015-06-02 12:59:45
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2015-06-02 o 12:41, WAM pisze:

> [...]
    > zl, chyba ze wliczaja rozliczone w czerwcu obciazenia z maja - to
    > razem wychodzi mi 1689 zl i wtedy zwrot 50 zł jest właściwy.

    sposób rozliczenia operacji wydaje się trochę bardziej skomplikowany
    mi cześć operacji z kwietnia rozliczonych w maju uznali a część nie.
    Wygląda to tak na wyciągu: wszystko rozliczone po naliczeniu premii w
    maju uznali do premii a te operacje przez naliczeniem premii już nie.
    Tzn operacje z 30 kwietnia się załapały a z 29 kwietnia już nie

    05-05-2015| na kwotę 49,60 PLN z dnia 02/05/2015
    04-05-2015| na kwotę 50,99 PLN z dnia 30/04/2015
    04-05-2015| na kwotę 32,05 PLN z dnia 30/04/2015
    04-05-2015| Pieniądze Cię lubią i wracają do Ciebie|Zwrot prowizji
    04-05-2015| na kwotę 19,34 PLN z dnia 29/04/2015
    04-05-2015| na kwotę 68,63 PLN z dnia 29/04/2015
    04-05-2015| na kwotę 52,30 PLN z dnia 29/04/2015

    W wyniku tego dziabnęli mnie na jakieś 5 zeta ;-)))

    Marcin "lolekanabolek"

  • 6. Data: 2015-06-02 14:38:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" p...@4...com

    > Obciazen rozliczonych w maju mam na 1515 zł czyli powinienem dostac 45

    To tylko zakupy czy także keszbeki realne?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-06-02 18:04:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 Jun 2015 14:38:42 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >To tylko zakupy czy także keszbeki realne?
    Nie odbieram keszbeków, nie lubię gotówki, praktycznie jej nie używam.

    WAM

  • 8. Data: 2015-06-02 23:13:10
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

> [...]
    którym aktywowana była karta, ale gdzieś czytałem że wypłacana jest również premia za

    Potwierdzone w banku - zwrot jest już za pierwszy miesiąc w którym aktywowana jest
    karta.

  • 9. Data: 2015-06-03 00:00:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    2 w jednym

    "WAM" r...@4...com

    > Nie odbieram keszbeków, nie lubię gotówki, praktycznie jej nie używam.

    Dzięki.

    "az.anonim" 0...@g...co

    : Potwierdzone w banku - zwrot jest już za pierwszy
    : miesiąc w którym aktywowana jest karta.

    A Ty masz za keszbeki?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'