eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBRE -- porażkiBRE -- porażki
  • Data: 2010-07-21 20:45:20
    Temat: BRE -- porażki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gdy płacę w Leroy Merlin złotą kartą kredytową z MultiBanku,
    kasjerka informuje mnie, iż [ja] nie podaję PINu. Na pewno
    podaję -- widzę wyświetlające się gwiazdki. Na dodatek widzę
    je niewyraźnie z powodu fatalnie odbijającego się światła,
    dlatego podnoszę pinpad, aby dobrze zobaczyć, czy wciskam na
    pewno 4 cyfry. Kasjerka informuje mnie, że powinna zatrzymać
    kartę, ale nie zatrzymuje jej -- oddaje mi. Płacę za zakupy
    (złączki do nieszczęsnego kajak) kartą Mille. :) (akurat od
    dziś czas na Multi) Następnym sklepem jest Auchan -- tam po
    pierwszej próbie podania PINu (niemal na pewno dobrze
    wciskałem -- nie mam co do tego wątpliwości, że nie pomyliłem
    PINu) kasjerka informuje mnie o tym, że musi zatrzymać kartę.
    Wzywa kogoś i we dwie :) -- zatrzymują. Jako ,,pokwitowanie''
    musi mi wystarczyć slipek z terminala z napisem ,,zatrzymaj
    kartę'' czy jakoś podobnie. :) Karta ma ponoc być odesłana
    do banku.

    Dzwonię do Multi. Multi nic nie wie o tym, że z kartą jest jakiś
    problem i zeruje mi limity, zapewniając mnie o tym, że:

    -- od tej pory kartą nie można płacić;
    -- operacja blokowania jest odwracalna i bezpłatna;
    -- jeśli nie wypertraktuję w sklepie zwrotu karty,
    następny plastyk będzie płatny; koszt nowego
    to 50 złotych.

    -=-

    Tego samego dnia próbuję wpłacić pieniądze we wpłatomacie
    mBanku -- 5 minut w śmietnik, gdyż wpłatomat najpierw długo
    zastanawia się, później wypełnię wszelkie procedury, aby na
    koniec obwieścić, że brakuje mu łączności, po czym oddaje
    mi pieniądze -- na szczęście tyle, ile włożyłem. :)

    -=-

    Aby było śmieszniej gdzieś na stronie Multi znajduję numer telefonu,
    który kieruje mnie do mBanku -- tam rozmowa jest o tyle śmieszna,
    że przez długi czas ani ja nie zorientowałem się w tym, że trafiam
    źle, ani pracowniczka infolinii. :) Ale w mBanku nie ma jednoznacznej
    informacji -- płatne czy bezpłatne otrzymanie nowej karty. :)

    -=-

    Teraz pytania -- co uczynić, aby odzyskać kartę Multi bez płacenia? :)
    -- co ja złego zrobiłem?
    -- czy powinienem był oddać kartę, czy
    powinienem był żądać oddania mi tej karty? : )

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1