eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi. › BZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi.
  • Data: 2008-07-01 10:22:04
    Temat: BZ WBK 3D Secure - chamska próba "zachęty" do skorzystania z usługi.
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawdzone po raz kolejny.
    Mam kartę kredytową Allegro.
    Przy próbie skorzystania z płatności Allegro, jestem przekierowywany na
    stronę Polcardu, a ze strony Polcardu na stronę BZWBK gdzie wybieram
    rezygnację z usługi 3D Secure. Następnie loguję się (prawidłowo), a BZ WBK
    wysyła odpowiedź do Polcardu, że nie potwierdza transakcji. Na stronie
    Polcardu naciskam więc popraw i znowu to samo. Dopiero przy trzeciej
    autoryzacji przechodzi.
    Tak się dzieje nie po raz pierwszy i uważam to za chamską próbę wymuszenia
    skorzystania z tej usługi.
    Mógłbym nawet z niej korzystać, gdyby nie fakt, że wiaże się to z
    dodatkowymi kosztami.
    Wiem koszt SMSa jest niewielki i rozpoczyna się od 6tego w miesiącu.

    Pozdrawiam.