  • 1. Data: 2004-06-16 07:40:01
    Temat: [BZ WBK] Visa Classic
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na stronach
    banku. Otóż posiadając VC debetową, w jakiej walucie będą rozliczane
    transakcje zagraniczne? Jeśli w UE, to wiem że w EURO. Ale jeśli np. w
    Czechach, to korony od razu na złotówki, czy na dolary a pozniej zlotowki?
    Pozdro,
    Damian

  • 2. Data: 2004-06-16 09:30:26
    Temat: Re: [BZ WBK] Visa Classic
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > transakcje zagraniczne? Jeśli w UE, to wiem że w EURO. Ale jeśli np. w
    > Czechach, to korony od razu na złotówki, czy na dolary a pozniej zlotowki?

    jesli poza strefa euro to z waluty lokalnej na EUR a potem z EUR na PLN.