-
1. Data: 2002-08-02 07:44:43
Temat: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>
Swego czasu wysłałem do BZWBK wniosek o podwyższenie limitu na swojej KK.
Oczywiście(DKN jestem naznaczony czy jak?!?) odmowa.
Trzy dni po otrzymaniu z banku odmowy dostałem liścik w rodzaju:
"Dziękujemy że docenił Pan zalety naszej KK.
Ponieważ należy Pan do naszych najlepszych klientów, to objęliśmy Pana naszą
nową ofertą promocyjną. Przez najbliższe 6 miesięcy kredyt na Pana karcie
jest
oprocentowany na 22% w stosunku rocznym
[..bla bla...]"
Cwaniule zauważyli, że z kredytu nie korzystałem - bo wszystko spłacałem
przed
końcem grace period-u(a właśnie jak to jest po polsku?)
Drogi WBK-u. Nie skorzystam z waszej wspaniałej promocji. A za wysłanie
takiej korespondecji, tuż po odmowie podwyższenia limitu człowiek
odpowiedzialny
za kontakty z klientami powinien się dobrze zastanowić nad swoim powołaniem,
bo z wyczuciem kiepsko.
KJ
-
2. Data: 2002-08-02 07:53:57
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> za kontakty z klientami powinien się dobrze zastanowić nad swoim
powołaniem,
> bo z wyczuciem kiepsko.
Nie maja pewnie wdrozonego dobrego CRMu (czy jakkolwiek nazwac tego) i kazdy
dzial wysyla swoje, pewnie zupelenie nic nie wiedzac o pracy kolegow ;)
-
3. Data: 2002-08-02 07:58:37
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
"AMRA" <a...@a...com> wrote in message
news:aiddp4$93r$1@news.onet.pl...
> Nie maja pewnie wdrozonego dobrego CRMu (czy jakkolwiek nazwac tego) i
kazdy
> dzial wysyla swoje, pewnie zupelenie nic nie wiedzac o pracy kolegow ;)
Najwyraźniej. Do mnie oferta na VC (dla najlepsiejszych klyentów)
przyszła ok dwa tygodnie po tym, jak bez łaski odebrałem kartę w oddziale
:-)
--
Pozdrawiam
Kamil Paszkiewicz
Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
"Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak
-
4. Data: 2002-08-02 08:00:57
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
news:aiddp4$93r$1@news.onet.pl...
> > za kontakty z klientami powinien się dobrze zastanowić nad swoim
> powołaniem,
> > bo z wyczuciem kiepsko.
>
> Nie maja pewnie wdrozonego dobrego CRMu (czy jakkolwiek nazwac tego) i
kazdy
> dzial wysyla swoje, pewnie zupelenie nic nie wiedzac o pracy kolegow ;)
>
Pewnie nie:-)
Jeszcze jeden kwiatek.
To zawiadomienie o obniżce procentów dostałem 2 razy. przypuszczam(ale to
moje
spekulacje) że wysłali to do karty głównej (do mnie) i karty
dodatkowej(wystawionej
dla brata) też do mnie.
KJ
-
5. Data: 2002-08-02 18:15:46
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał
> Trzy dni po otrzymaniu z banku odmowy dostałem liścik w rodzaju:
> "Dziękujemy że docenił Pan zalety naszej KK.
> Ponieważ należy Pan do naszych najlepszych klientów, to objęliśmy Pana
naszą
> nową ofertą promocyjną. Przez najbliższe 6 miesięcy kredyt na Pana karcie
> jest oprocentowany na 22% w stosunku rocznym
Oj, cos bzwbk zmierza w kierunku citka. Najpierw zdjecie i podpis, a potem
obnizka %% - w citi daja 24% p.a. :-))) Jakos obslugi bzwbk juz tez dobila
do citka :(( Chyba cos im klienci uciekaja w trakcie tej 'udanej' fuzji
:-)))
pozdrawiam,
witek
-
6. Data: 2002-08-05 19:44:25
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
Witam.
> Jeszcze jeden kwiatek.
> To zawiadomienie o obniżce procentów dostałem 2 razy. przypuszczam(ale
to
> moje
> spekulacje) że wysłali to do karty głównej (do mnie) i karty
> dodatkowej(wystawionej
> dla brata) też do mnie.
No i co z tego. Moja zona ma jedna karte a dostala dwa takie pisemka jak
Ty ;))
Poza tym - czym umotywowali odmowe podwyzszenia limitu? Ja kilka
miesiecy temu podwyzszylem zonie o 20% (wnioskowalem o 60%).
Pozdrawiam,
Maciej Loret
m...@p...pl
-
7. Data: 2002-08-06 05:54:45
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "Artur M. Kaminski" <b...@i...net.pl>
Kamil Jońca wrote:
> Swego czasu wysłałem do BZWBK wniosek o podwyższenie limitu na swojej
> KK. Oczywiście(DKN jestem naznaczony czy jak?!?) odmowa.
>
> Trzy dni po otrzymaniu z banku odmowy dostałem liścik w rodzaju:
> "Dziękujemy że docenił Pan zalety naszej KK.
>
> Ponieważ należy Pan do naszych najlepszych klientów, to objęliśmy
> Pana naszą nową ofertą promocyjną. Przez najbliższe 6 miesięcy kredyt
> na Pana karcie jest
> oprocentowany na 22% w stosunku rocznym
> [..bla bla...]"
To jeszcze nic, do mnie zwrócono w takim samym pisemku się per "Szanowna
Pani".
Co prawda mam dwa imiona, po staropolsku: Artur Maria, ale żeby aż tak się
pomylić?
Panowie z BZWBK, bez przesady, moglibyscie trochę uważać ...
ARtek
-
8. Data: 2002-08-06 09:24:14
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
news:aimkr7$mcv$2@news2.tpi.pl...
> Witam.
[...]
> No i co z tego. Moja zona ma jedna karte a dostala dwa takie pisemka jak
> Ty ;))
A czyli po prostu maja b...l, rozumiem.
> Poza tym - czym umotywowali odmowe podwyzszenia limitu? Ja kilka
> miesiecy temu podwyzszylem zonie o 20% (wnioskowalem o 60%).
Żartujesz sobie ? Mieliby się zniżać do tłumaczeń przed klientem ? Przecież
to
poważny bank. Nie bedzie im tu gówniarz podskakiwał.
-
9. Data: 2002-08-07 08:03:18
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: k...@i...pl (Roman k.)
From: "Artur M. Kaminski" <b...@i...net.pl>
> To jeszcze nic, do mnie zwrócono w takim samym pisemku się per
"Szanowna
> Pani".
> Co prawda mam dwa imiona, po staropolsku: Artur Maria, ale żeby aż
tak się
> pomylić?
> Panowie z BZWBK, bez przesady, moglibyscie trochę uważać ...
Po prostu uznali, że w szanującym się domu forsą rządzi "żeńska"
połowa. ;-)
Pozdrowienia
Roman K.
----------------------------------------------------
------------------
Rzetelne zrodlo informacji... >>> http://link.interia.pl/f1631
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
10. Data: 2002-08-07 14:33:52
Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
Od: "dariuszg" <D...@d...lodz.pl>
Mnie dwa razy zapłacili za ten sam rachunek w maju i do tej pory nikt nie
może tego wyjaśnić. Bałagan proszę grupowiczów i brak poszanowania dla
klienta.