  • 1. Data: 2010-06-28 21:13:32
    Temat: BZWBK --> PKO BP
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak myślicie uda się PKO BP kupić BZWBK ?

    I co się stanie z całym tym bankiem zostanie przemianowany na PKO
    lub na inny bank czy zostanie przy swojej marce?
    Przejęcie BZWBK przez PKO BP to przecież tragedia dla klientów.
    A taki fajny bank to był.

    Damian

  • 2. Data: 2010-06-28 22:15:53
    Temat: Re: BZWBK --> PKO BP
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 10-06-28 23:13, Damian Niusy pisze:

    > Jak myślicie uda się PKO BP kupić BZWBK ?

    IMHO aktualne dołowanie złotego może być zapowiedzią że transakcja jest
    już praktycznie dogadana; pakiet akcji BZWBK będący przedmiotem
    sprzedaży wyceniony jest na 10 mld zł; sprzedają to Irlandczycy, więc
    raczej nie wezmą tych złociszy tylko poproszą o ok. 2,5 mld EUR;
    powiedzmy, że PKO BP ma 1 mld EUR w walucie, czyli brakujące 1,5 mld
    musi kupić na rynku za złote; a 6 mld zł wpuszczone na rynek walutowy
    z pewnością dało solidne wahnięcie.....

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2010-06-28 22:41:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" i0b39r$395$...@n...onet.pl

    > Jak myślicie uda się PKO BP kupić BZWBK ?

    Ciekawe, co stanie się z inteligo?
    I ile Polska zyskała na transakcjach
    związanych ze sprzedawaniem i kupowaniem BZWBK. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-06-30 18:14:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 23:13:32 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > I co się stanie z całym tym bankiem zostanie przemianowany na PKO
    > lub na inny bank czy zostanie przy swojej marce?
    > Przejęcie BZWBK przez PKO BP to przecież tragedia dla klientów.
    > A taki fajny bank to był.

    ci co mają karty "wydajesz i zarabiasz" mają ponoć zagwarantowane warunki
    korzystania aż do zamnięcia karty...
    w PKO nie ma takiej oferty

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny

  • 5. Data: 2010-07-01 20:02:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-06-30 20:14, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > ci co mają karty "wydajesz i zarabiasz" mają ponoć zagwarantowane warunki
    > korzystania aż do zamnięcia karty...
    > w PKO nie ma takiej oferty

    W banku dzieje sie sporo rzeczy i idzie sporo zmian do oferty. Na
    lepsze. Otwarte pytanie, kiedy to wszystko zostanie dowiezione (taaak po
    drugiej stronie to jednak wyglada inaczej :)))). Ale patrzac chociazby
    po tym, co sie dzieje i bedzie dziac w Inteligo - to bedzie to kladlo
    klam, ze w PKO Banku Polskim sie nie da ;) Jacek Komaracki (to szef
    Inteligo :) ostro zakasal rekawy i sporo ciekawych nowinek
    technologicznych sie pojawi (w koncu!!! :). Ja mam tylko nadzieje, ze
    troche z tego dosc predko zostanie zaimplementowane w iPKO.

    Swoja droga - nie wiem czy widzieliscie mobilne Inteligo na iPhone.
    Miodzio. Pod zwyklym aparatem koszmar jak to zwykle z wersja lite
    systemow transakcyjnych bywa (i dotyczy to wszystkich systemow moim
    zdaniem, aliora, inga, meritum i innych). Natomiast Inteligo z iPhonem
    wyglada i obsluguje sie bardzo fajnie.

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 6. Data: 2010-07-02 06:28:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 22:02:49 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

> [...]
    > technologicznych sie pojawi (w koncu!!! :). Ja mam tylko nadzieje, ze
    > troche z tego dosc predko zostanie zaimplementowane w iPKO.

    Czyżby czekał mnie w końcu romans z Inteligo?

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-07-02 20:29:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-02 08:28, xbartx wrote:

    > Czyżby czekał mnie w końcu romans z Inteligo?

    nic nie ryzykujesz ;) a przy okazji potestujesz proces otwierania, etc :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/