  • 31. Data: 2007-04-25 19:32:27
    Temat: Re: BZWBK a kasowa płatność
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Parl Dro napisał(a):

    > Hmm.. Z mojej wizyty w ich placówce (było to w sumie już jakiś czas temu) jakoś
    > tak mi się utrwaliło, że to był Def. Widocznie wzrok już nie ten ;)
    >
    > Pzdr. Parl Dro

    napewno jest ICBS
    a wielu bankach jest PROFILE

  • 32. Data: 2007-04-28 08:22:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 25 Apr 2007 21:27:02 +0200, "kjvirtual"
    <k...@g...com> wrote:

    >Ja do dzis pamietam faceta, ktory za podatek od nieruchomosci placi w kasie
    >urzedu 1groszowkami co roku na zlosc, ze podwyzszaja :)

    i czeka aż przeliczą? Mam już prawie litr "grosików", ale aż taki
    twardy nie jestem...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2007-04-30 21:41:57
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jarek Andrzejewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >i czeka aż przeliczą? Mam już prawie litr "grosików", ale aż taki
    >twardy nie jestem...

    To był twardziel http://skocz.pl/dtvz Ale przyjąć nie chcieli...
    Wiecie coś nt jakiegoś przepisu UE o max 50 monetach?

    Arek

  • 34. Data: 2007-05-01 08:31:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 30 Apr 2007 23:41:57 +0200, "Arek"
    <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

    >To był twardziel http://skocz.pl/dtvz Ale przyjąć nie chcieli...
    >Wiecie coś nt jakiegoś przepisu UE o max 50 monetach?

    Jak tu mieć dobre zdanie o żurnalistach, jeśli nawet nie chce im się
    sprawdzić podstawowej informacji podanej w tej notatce?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 35. Data: 2007-05-01 08:54:08
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Arek napisał(a):

    > To był twardziel http://skocz.pl/dtvz Ale przyjąć nie chcieli...
    > Wiecie coś nt jakiegoś przepisu UE o max 50 monetach?

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/pl/consleg/
    1998/R/01998R0974-20070101-pl.pdf
    art. 11

    Z wyjątkiem instytucji emitującej monety oraz osób
    wyraźnie wyznaczonych na mocy przepisów krajowych emitującego
    Państwa Członkowskiego, żadna ze stron nie jest zobowiązana do przyjęcia
    w ramach jednej płatności więcej niż 50 monet.