  • 11. Data: 2002-05-27 11:26:52
    Temat: Re: BZWBK - coraz gorzej
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    news:act4ca$hcp$1@news.onet.pl...

    > yyy - bo jeszcze studiuje i nie pracuje na stale ?? :D

    To tak jak ja jeszcze do niedawna... Ale nic nie szkodzi. Lukas dal mi KK
    bez problemu. Wniosek przez net, wpisalem, ze jestem na utrzymaniu rodzicow
    i podparlem sie historia rachunku jako dowodem stalych wplywow. Mam spore
    wplywy (8-10x wieksze niz limit o jaki wnioskowalem). Po 2 dniach przyslali
    poleconym umowe, a po 2 tyg. karte. Dziala, fajna jest :-)

    pzdr

  • 12. Data: 2002-05-27 14:53:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ja slyszalem, ze podobno jest takowy produkt... ale bodaj na 1,2%
    prowizji,
    > wiec nie warto chyba. Sprawdz w ich TOiP.

    owszem jest w dawnych BZ, a czy dojdzie do danwgo WBK to nie bylbym tego
    pewien, widzac jak idzie im integracja systemu i ogolny kierunek rozwoju (a
    raczej szybki spadek)

    --
    JaKi
    ________________

  • 13. Data: 2002-05-27 15:39:19
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pewien, widzac jak idzie im integracja systemu i ogolny kierunek rozwoju (a

    Nie dalej jak wczoraj bylem w oddziale dawnego WBK, gdzie mila Pani na pytanie
    o MC charge odpowiedziala mi "niech Pan zaczeka, po wakacjach ma byc ujedno-
    licona oferta i MC bedzie takze u nas". Wiecej szczegolow niestety nie znala.

    Ale z prowizja 1,2% i takim ubezpieczeniem^H^H^H^Hbrakiem ubezpieczenia...
    ...chyba mimo to odpuszcze sobie.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 14. Data: 2002-05-28 14:26:41
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Ale z prowizja 1,2% i takim ubezpieczeniem^H^H^H^Hbrakiem ubezpieczenia...
    > ...chyba mimo to odpuszcze sobie.

    Mam VC w Citibanku i niby prowizja 0% i ubezpieczona, ale jak policze oplata za
    wydanie 70zl + comiesieczne ubezpieczenie 6,50zl to jak widac w ciagu roku
    place za ubezpieczenie i brak prowizji 148zl ...

  • 15. Data: 2002-05-28 22:12:45
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    > Mam VC w Citibanku i niby prowizja 0% i ubezpieczona, ale jak policze oplata za
    > wydanie 70zl + comiesieczne ubezpieczenie 6,50zl to jak widac w ciagu roku
    > place za ubezpieczenie i brak prowizji 148zl ...

    Wole zaplacic nawet 148 zl i nie martwic sie o fraudy :-)

    Swojda droga, policzmy porownujac z VC Citi: wydanie MC z BZ WBK kosztuje 40 zl
    i wiec na prowizje zostaje 108 zl na rok, co pozwala zrobic zakupy za 9000 zl
    czyli 750 zl miesiecznie. Przy wiekszych wydatkach VC Citi juz bedzie tansza.
    Nie wspomne o 30 zl za zastrzezenie w BZ WBK i odpowiedzialnosci banku dopiero
    od momentu zastrzezenia.

    Swoja droga, ciekaw jestem czy do MC z BZ WBK jest podglad transakcji w sieci ?

    Wojtek

  • 16. Data: 2002-05-29 11:51:08
    Od: "Grześ" <g...@i...pl>

    niestety nie ma

  • 17. Data: 2002-05-29 12:05:13
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie wspomne o 30 zl za zastrzezenie w BZ WBK i odpowiedzialnosci banku dopiero

    Dlatego tez od lipca rezygnuje z VC Citi bo konczy sie jej waznosc, a juz
    wyrobilem sobie VC BZWBK - brak prowizji, brak comiesiecznych oplat, no i
    niestety brak ubezpieczenia - pozostale warunki praktycznie takie same.

  • 18. Data: 2002-05-29 21:55:16
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    "Grześ" <g...@i...pl> napisał(a):

    > niestety nie ma

    Coz... kolejna zdyskwalifikowana karta :-)

    Wojtek