  • Data: 2008-08-19 18:01:25
    Temat: BZWBK & darmowe "konto Benchakera"
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi z tym darmowym prowadzeniem konta,
    które reklamował Leo Benchaker, jeżeli założy się je w danym mieście.
    Dzisiaj przechodziłem koło oddziału BZ WBK i widzę na drzwiach napis, że dla
    mieszkańców miasta teraz konto "wydajesz i zarabiasz" całkowicie za darmo.
    To jest jakaś chwilowa promocja, czy też rzeczywiście jak się to konto
    założy w danym mieście to jest prowadzone za friko?