  • 1. Data: 2013-06-12 12:17:35
    Temat: BZWBK i 10zl
    Od: ls <l...@w...pl>

    Ciekawy mail od BZWBK:

    Bank Zachodni WBK przygotował dla Posiadaczy Konta Godnego Polecenia wyjątkową ofertę
    promocyjną.
    Tylko teraz za aktywne korzystanie z tego konta można otrzymać nagrodę w wysokości 10
    zł.

    Co trzeba zrobić?
    Aby otrzymać nagrodę wystarczy zapewnić wpływ na Konto Godne Polecenia w wysokości
    minimum 1000 zł i zapłacić kartą MasterCard Omni lub MasterCard PAYBACK Omni wydaną
    do tego konta.
    Wpłatę i transakcję bezgotówkową należy zrealizować w terminie od 6 do 30 czerwca
    2013 roku.

    Szczegóły Promocji znajdują się w Regulaminie

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2013-06-12 12:34:45
    Temat: Re: BZWBK i 10zl
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 12:17:35 UTC+2 użytkownik ls napisał:
> [...]
    2013 roku.

    > Szczegóły Promocji znajdują się w Regulaminie

    To zapodaj link do tego regulaminu. Pewnie znowu tylko losowym wybrańcom coś nowego
    wymyślili...

  • 3. Data: 2013-06-12 12:36:56
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-06-12 12:34, pws pisze:

> [...]
    do tego konta.

    > To zapodaj link do tego regulaminu. Pewnie znowu tylko losowym wybrańcom coś nowego

    mi przyszedl niedawno sms ze za 200zl wydanych karta przez internet do
    konca czerwca 20zl premii

  • 4. Data: 2013-06-12 12:59:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 12:34:45 UTC+2 użytkownik pws napisał:

    > To zapodaj link do tego regulaminu. Pewnie znowu tylko losowym wybrańcom coś nowego
    wymyślili...

    Proszzz:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl
    /515_regulamin-zarabiaj_z_kontem_godnym_polecenia.pd
    Rzeczywiscie promocja losowa: zona dostala maila, ja nie. Co ciekawe, nie dostala
    smsa, wiec pewnie 10zl tez nie dostanie :|

    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2013-06-12 13:31:32
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 12:36:56 UTC+2 użytkownik pawlin napisał:
    > mi przyszedl niedawno sms ze za 200zl wydanych karta przez internet do
    > konca czerwca 20zl premii

    A to znam, już wcześniej słyszałem.
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/outside.bzwbk.pl
    /509_regulamin_kupuj_przez_internet.pdf

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 12:59:56 UTC+2 użytkownik ls napisał:
> [...]
    >
    > Rzeczywiscie promocja losowa: zona dostala maila, ja nie. Co ciekawe, nie dostala
    smsa, wiec pewnie 10zl tez nie dostanie :|

    Dzięki.