  • 11. Data: 2008-07-25 16:21:13
    Temat: Re: BZWBK i zniknięte konta
    Od: IżI <dzolero@[_lej_spam_w_morde_]google.com>

    Wemif pisze:

    > Jakie zaswiadczenia o dochodach i dlaczego akurat w tych miesiacach, moglbys
    > przyblizyc, bo nie moge sie domyslic. Dochod przeciez jest w PIT rocznym.

    Zahacz temat zasiłków socjalnych oraz stypendiów na studiach, czy też
    tematu przyznawania miejsc w akademikach dla studentów.

    Takim instytucjom jak MOPS i uczelnie, nie wystarczy wersja a/a
    złożonego PIT w urzędzie z wbitą wpływówką. Potrzebują mieć orzełka
    urzędu skarbowego pod oświadczeniem, że ta osoba osiąga dokładnie takie
    a takie dochody, ew przychody i z jakiego tytułu one powstały.
    Ba, czasami i bywało, że takie zaświadczenie było wymagane przez bank,
    aby udzielić kredytu.

    Zaświadczenia są wydawane praktycznie przez całe wakacje, zależy jaka
    pomoc socjalna - taki termin.

  • 12. Data: 2008-07-25 17:36:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    IżI <dzolero@[_lej_spam_w_morde_]google.com> wrote:

    > Zahacz temat zasiłków socjalnych oraz stypendiów na studiach, czy też
    > tematu przyznawania miejsc w akademikach dla studentów.

    dzięki.

    a.

  • 13. Data: 2008-07-26 10:29:02
    Od: "." <b...@b...pl>

> [...]
    > skarbowego pod oświadczeniem, że ta osoba osiąga dokładnie takie a takie
    > dochody, ew przychody i z jakiego tytułu one powstały.

    Bo zapewne gdyby się zdarzyło że zapomniałeś o jakimś dochodzi i za tydzień
    złożyłeś korektę to zawiadomią MOPS.

  • 14. Data: 2008-08-03 11:32:43
    Temat: Re: BZWBK i znikni?te konta
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> wrote:
    > Mam w BZWBK obecnie otwartych 12 kont oszcz?dno?ciowych (wszystko przez 19%
    > belkowego), niestety wybieraj?c "przelewy wewn?trzne", lub "przelewy
    > zewn?trzne", widz? ju? tylko 7 pierwszych kont oszcz?dno?ciowych. Czy jest
    > jaki? sposób, aby nast?pne rachunki si? objawi?y? O ile wp?ata na nie to nie
    > problem, to obawiam si?, ?e wyp?aci? z nich cokolwiek bez wizyty w oddziale
    > b?dzie cholernie ci??ko. Dobrze my?l??

    Mam 9 kont Oszczędnosciowych i wszystkie widzę w bz24.pl.
    Czy od założenia konta wylogowałeś się i zalogowałeś jeszcze raz? Bo konta
    pojawiają się dopiero po ponownym zalogowaniu.
    Jeśli nadal nie ma, idź do oddziału to aktywują cośtam. U mnie nie widziałem
    ani jednego (z 5) aż coś zmienili w oddziale.

    a.

  • 15. Data: 2008-08-04 09:57:21
    Od: s...@g...com

    Odpowiedz zawarta jest juz w postach wyzej. Operacji mozna dokonywac
    na max 9 rach, niezaleznie od ich typu (masz 2 biezace i 9
    oszczednosciowych - moze robic operacje na 2 biez i 7 oszczedn).

    Opisany nizej problem tez czasami wystepuje, ale zwykle chodzi, o to,
    ze cos sie tam nie podpielo. Generalnie 1 wizyta w oddziale powinna
    wystarczac, zeby zakladac dowolna liczbe kont.

    Pzdr

    MS