  • 1. Data: 2010-06-15 15:33:28
    Temat: BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Mam pytanie czy ktos wie jak liczony jest 1% zwrotu z karty?
    W poprzednim miesiacu wydalem 49,72zl i dostalem 0,47zl
    W tym miesiacu wydalem 272,31zl i dostalem 1,76zl

    Cos mi sie ten 1% nie zgadza.

    Nawet liczac od transakcji pelne zlotowki bez groszy to +/- 12gr bo
    bylo 12 transakcji...

    Cos zle licze, zle mi naliczaja czy kazdy tak ma?

  • 2. Data: 2010-06-15 15:58:13
    Temat: Re: BZWBK - jak oni liczą ten 1% ?
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 15.06.2010 17:33, ToRo999 pisze:
> [...]
    > bylo 12 transakcji...
    >
    > Cos zle licze, zle mi naliczaja czy kazdy tak ma?

    Na pewno wydałeś bezgotówkowo a nie wybrałeś z bankomatu? Jakie operacje
    filtrujesz/sumujesz?

    Michał

  • 3. Data: 2010-06-15 16:38:03
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Tylko i wyłącznie te o nazwie:

    ELECTRON 8001 PŁATNOŚĆ KARTĄ

    W ogole nie wybieralem jeszcze nia gotowki. Zsumowalem transakcje od
    poprzedniego naliczenia do obecnego. Ostatnia transakcja była 05-31 a
    naliczenie 06-05 wiec transakcje sie na pewno rozliczyly.

  • 4. Data: 2010-06-15 17:51:10
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    "Ostatnia transakcja była 05-31 a
    naliczenie 06-05 wiec transakcje sie na pewno rozliczyly."

    wejdz na swoje konto, sprawdź w zakładce zablokowane środki na karcie.
    zapewniam Cie, ze pryznajmniej ta z 31.05 nie zostala jeszcze rozliczona.
    uzywam tej karty od około roku czasu i nie mialam zadnych zastrzezen. zawsze
    wsio naliczone zgodnie
    pozdr

  • 5. Data: 2010-06-15 18:06:09
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    marzena pisze:

    > zapewniam Cie, ze pryznajmniej ta z 31.05 nie zostala jeszcze rozliczona.

    Przecież napisał, że została - ale 5 czerwca. Nic więc dziwnego, że
    jeden procent od niej nie został naliczony za maj.

  • 6. Data: 2010-06-15 18:21:09
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Przecież napisał, że została - ale 5 czerwca. Nic więc dziwnego, że
    > jeden procent od niej nie został naliczony za maj.

    napisał, że "naliczenie" / a wiec naliczenie 1%/ było 5 czerwca, a nie ze
    transakcja z 31.05 rozliczona została 5.06. ja pisze o zablokowaniu srodkow,
    ktore jeszcze nie zostały "rozliczone" przez bank.

  • 7. Data: 2010-06-16 08:22:51
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Przeanalizowalem sytuacje i wychodzi na to ze:

    Dnia 2010-06-05 zostala naliczona suma nagrod z transakcji od
    2010-05-02 do 2010-05-19. Czyzby blokada była 2 tygodnie w tym banku?

  • 8. Data: 2010-06-16 08:23:59
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    robi ten blad co ja, kiedys pisalem, liczyy sie data zaksiegowania a nie
    operacji

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 9. Data: 2010-06-16 09:35:42
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Czyzby blokada była 2 tygodnie w tym banku?

    moze tak byc

  • 10. Data: 2010-06-16 12:15:20
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jun 15, 5:33 pm, ToRo999 <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > bylo 12 transakcji...
    >
    > Cos zle licze, zle mi naliczaja czy kazdy tak ma?

    1% naliczany jest od każdej dokonanej i rozliczonej transakcji.
    Całkowita kwota zwrotu przelewana jest jednorazowo raz w miesiącu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK