-
1. Data: 2012-07-09 14:27:46
Temat: BZWBK - ma dziś "ała" z przelewami?
Od: " " <b...@W...gazeta.pl>
Witam, o 12:30 zleciłem przelew w BZWBK24, na rachunek w GetInOnline.
Formatka zdefiniowanego przelewu, zaufana bez kodu SMS.
I wszystko fajne... tylko: "Niewykonany - Realizowany" i tak do teraz...
Wykonałem ta akcję ponownie, to mam dwa takie przelewy.
Ciekawe co się w wbk zatkało? Powinni mi pierwszy zrealizować, a drugi
odrzucić z braku środków.
Na 1 9999 nie dzwonię, bo po co słuchać że nic nie mogą... Ogólnie co to za
bank, powinna być formatka zamawiania rozmowy z Konsultantem, w końcu u nich
coś się popsuło.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2012-07-11 08:52:38
Temat: Re: BZWBK - ma dziś "ała" z przelewami?
Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
W dniu 2012-07-09 14:27, b...@W...gazeta.pl pisze:
> Witam, o 12:30 zleciłem przelew w BZWBK24, na rachunek w GetInOnline.
> Formatka zdefiniowanego przelewu, zaufana bez kodu SMS.
> I wszystko fajne... tylko: "Niewykonany - Realizowany" i tak do teraz...
> Wykonałem ta akcję ponownie, to mam dwa takie przelewy.
>
> Ciekawe co się w wbk zatkało? Powinni mi pierwszy zrealizować, a drugi
> odrzucić z braku środków.
> Na 1 9999 nie dzwonię, bo po co słuchać że nic nie mogą... Ogólnie co to za
> bank, powinna być formatka zamawiania rozmowy z Konsultantem, w końcu u nich
> coś się popsuło.
>
Dzisiaj nieco im serwis logowania do kart wisi.
Może jakaś buba?
-
3. Data: 2012-07-11 11:24:29
Temat: Re: BZWBK - ma dziś "ała" z przelewami?
Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
W dniu 2012-07-09 14:27, b...@W...gazeta.pl pisze:
> Witam, o 12:30 zleciłem przelew w BZWBK24, na rachunek w GetInOnline.
> Formatka zdefiniowanego przelewu, zaufana bez kodu SMS.
> I wszystko fajne... tylko: "Niewykonany - Realizowany" i tak do teraz...
> Wykonałem ta akcję ponownie, to mam dwa takie przelewy.
>
> Ciekawe co się w wbk zatkało? Powinni mi pierwszy zrealizować, a drugi
> odrzucić z braku środków.
> Na 1 9999 nie dzwonię, bo po co słuchać że nic nie mogą... Ogólnie co to za
> bank, powinna być formatka zamawiania rozmowy z Konsultantem, w końcu u nich
> coś się popsuło.
>
Coś jednak padło w BZ.
Karta w bankomacie brak autoryzacji.
Infolinia nie odpowiada
Serwis od kart prepaid leży.