eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK otwarcie konta24.pl + karta długie BZWBK otwarcie konta24.pl + karta długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK otwarcie konta24.pl + karta długie
    Date: Mon, 13 Sep 2010 20:26:40 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 62
    Message-ID: <i6lqcu$r4k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193-24-206-195.zvid.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284402399 27796 193.24.206.195 (13 Sep 2010 18:26:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Sep 2010 18:26:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536125
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Skusiłem się na kartę Payback w promocji 3000+1000 punktów i za
    sugestią Jojo, 10.09 rano złożyłem wniosek o konto24.pl przez
    stronę WWW

    Niby wszystko ładnie pięknie na e-mail dostałem regulacje bankowe
    i zadowolony czekam na SMS z potwierdzeniem że mogę udać się do
    placówki podpisać umowę.

    Dzisiaj rano dzwoni miła pani z obsługi banku że niestety nie ma
    mojego wniosku w systemie (10.09 rozmawiałem z tą panią aby się
    upewnić czy wszystko OK) i że ona może ode mnie jeszcze raz
    przyjąć wniosek i wszystko załatwi aby do 14 można było podpisać
    umowę. O 12 kolejny telefon że wszystko załatwione i mogę już iść
    do oddziału podpisać umowę.

    No to idę cały szczęśliwy :) do tego oddziału i mówię że czeka tu
    na mnie do podpisania umowa o konto zakładanie telefonicznie.

    I najlepsza była pierwsza reakcja pani w okienku. Z takim
    oburzeniem że jak to ja mogłem zrobić przez internet a nie u niej
    bezpośrednio. Od razu się domyśliłem że od takiego klienta jak ja
    nie ma żadnej prowizji czy coś w tym stylu.

    No dobra lecimy dalej.

    Jak się okazało żadnej umowy nie dostali i kazali przyjść na drugi
    dzień. Ale na to byłem już przygotowany podaje pani imię i
    nazwisko osoby która to załatwiała i niech tego szuka w systemie
    albo niech dzwoni do swojego Helpdesk-u.

    No jakoś się udało odnaleźć tą umowę i podpisać. Ale nawet tutaj
    wystąpił problem bo ich system przewiduje że od złożenia wniosku
    musi upłynąć dokładnie 4 dni i z datą 17.09 dali mi do podpisania
    umowę. Na szczęście to zauważyłem i pani do ręcznie skorygowała.

    Jaja to się zaczęły gdy dałem pani kupon rabatowy na te
    nieszczęsne 3000 punkty. Pani zrobiła takie oczy i się mnie pyta
    co ona ma z tym zrobić :)

    Po około 30 minutach 5 telefonach i 2 asyst koleżanek udało im się
    to wprowadzić do systemu. Ale co z tego będzie to nikt nie wie bo
    pani była tak łaskawa że dała mi nawet print screena że wysyła
    wniosek z numerem z kuponu o te punkty.

    W sumie podpisywanie umowy rachunek + karta trwało dokładnie 1
    godzinę. Nie pamiętam abym w jakimś banku tyle czasu spędził
    zakładając rachunek a tu miałem tylko podpisać umowę bo wszystkie
    dane już przedyktowałem przez telefon co też zajęło 15 minut.

    Jak tak teraz na to patrzę to wydaje mi się że nie było warto brać
    tej karty.

    A na drugi raz jak bank przygotowuje jakieś promocje i inne
    niestandardowe procedury to niech przeszkoli tak ze 2 osoby
    z każdego oddziału bo to co dzisiaj doświadczyłem to było
    szkolenie się pracownika banku przy kliencie.

    Damian


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1