  • 11. Data: 2009-04-04 10:12:02
    Temat: Re: BZWBK przebija aliora konto zarabiajace
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Szymon <n...@o...pl> napisał(a):

    > Opłata za kartę tak, ale jej obsługa to 1,50zł/mc i jakoś nie dostrzegłem
    > zwolnienia z tej opłaty.

    tak faktycznie, nie zauwazylem, choc nie zmienia to faktu ze po wydaniu
    powyzej 150 zl jest sie na plus. Z ofert bankowych dotyczacych tego typu kart
    debetowych (czyli w porownaniu z aliorem) jest najlepsza.

    KK, jest rzeczywiscie lepsza, ile ktos posiada karte :)
    Piszac obie oferty sa dobre nie pisalem wprzeciez ze obie sa rowne :)