eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK zastrzeżenie karty i nie zmienia się nicBZWBK zastrzeżenie karty i nie zmienia się nic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK zastrzeżenie karty i nie zmienia się nic
    Date: Mon, 9 May 2011 13:47:15 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <iq8r93$4ud$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: stallman2.rootnode.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1304948835 5069 89.248.171.138 (9 May 2011 13:47:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 May 2011 13:47:15 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551833
    [ ukryj nagłówki ]


    Jak dobrze wiemy w BZWBK oddział to świątynia i całe "sacrum" do którego
    muszą pielgrzymować klienci.
    Ja chciałem być sprytny i zastrzec kartę w Polcardzie. Jakież było moje
    zdziwienie jak mi powiedziano, że owszem można zastrzec karty, wszystkich
    banków ale nie BZWBK. Trudno zadzwonię do nich. W Polcardzie jest
    maksymalnie prosto - telefon, potem numer karty i powód zastrzeżenia i
    koniec. W BZWBK zaczęli mnie autoryzować i Pani poprosiła o PIN do usługi
    telefonicznej i powiedziała, że się nie zgadza czyli wizyta w oddziale -
    klasyk. Zaglądnąłem do umowy i jednak podałem dobry PIN ale że
    zapomniałem hasła do www to i tak musiałem "sacrum" w świątyni odwiedzić,
    więc odpuściłem ponowne dzwonienie.
    Aby zastrzec kartę musiałem podać powód a do tego jeszcze podać datę
    ostatniej transakcji, kwotę i kraj w którym miała miejsce - takie
    normalnie małe przesłuchanie. Jakoś się udało i zastrzegłem.
    Aby dostać nowe hasło do www tfu o przepraszam nowy PIN, to musiałem
    wypełnić kolejny papier a tam podać NIK, imię, nazwisko, nr dowodu i
    najlepsze "powód wydania nowego PINu". Tak! Trzeba podać powód. Ja
    wpisałem dokładnie tak:
    "Aktualne hasło mi spowszedniało"
    Pani poparzyła i z lekkim uśmiechem pod nosem wydała mi nową kopertę z
    hasłem tfu z PINem.
    W dniu w którym walutomat rozszerzy swoją ofertę na inne banki odetchnę
    szczęśliwy z ulgą he he.


    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1