  • 11. Data: 2012-03-14 08:24:29
    Temat: Re: Badają grunt pod likwidację OFE
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "T.F." <t...@U...wp.pl> wrote in message
    news:jjolkn$3la$1@inews.gazeta.pl...
    > "Liwiusz" ...
    >
    > Nareszcie!
    >
    > --
    > T.F.

    A ty sie cieszysz z tego że cie okradli czy z tego że sie tego dowiedziałeś
    ?

    george

  • 12. Data: 2012-03-14 11:46:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" jjpits$f5l$...@i...gazeta.pl

    > Też mnie zdziwił ten wykrzyknik. Tak jakby państwo znacjonalizowało środki na
    lokatach, bo by uznało, że odsetki są za niskie, a
    > budżet bardziej potrzebuje tych środków niż obywatele, a T.F. zakrzyknąłby
    "Nareszcie!".

    > Takich nazywa się "pożytecznymi idiotami" ;) (no offence).

    Albo złodziejami -- toż to plagiat!! Grecy obcięli wartość swoich
    obligacji! [czy to Nie MarekZ chciał kupić greckie obligacje?]
    Jak tak można -- niby ACTA jeszcze nie weszło w życie, ale chyba
    trzeba mieć jakiś honor i nie podkradać Grekom ich rozwiązań!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-03-14 19:27:38
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "george" ...

    > A ty sie cieszysz z tego że cie okradli czy z tego że sie tego dowiedziałeś ?

    Ciesze sie, ze koncza z ta sciema.

    PS:
    Okradaja mnie (i Ciebie tez) od zawsze.
    I ZUS, i OFE.
    I wiedzialem od poczatku. (Ty pewnie tez).

    PPS:
    A jak sie bronic?
    Minimalizowac straty :-)

    --
    T.F.

  • 14. Data: 2012-03-14 19:48:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "T.F." jjqrf9$75v$...@i...gazeta.pl

    > A jak sie bronic?
    > Minimalizowac straty :-)

    [wyjechać na stałe do BG?...]

    Rydzyk wzywa do niepłacenia podatków. Po dzisiejszym dniu,
    kiedy to ko_Alicja rządowa (PO, PSL, RP) pokonała PiS opór
    Rydzyka chyba nabierze tak zwanej mocy. [w watach?...]

    [można też wybierać innych ludzi do parlamentu; jednak
    teraz już potrzeba cudotwórcy do uzdrowienia sytuacji
    polskiej; nie wiem, czy NFZ pokryje koszty takiego
    leczenia... być może kosztami czynienia cudów NFZ
    zechce obciążyć Kościół... mój, Jednoosobowy
    Kościół Powszechny (czyli katolicki), jest
    przeciwnikiem czynienia cudów, dlatego mój
    Kościół odmówi płacenia za takie kuracje]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-03-14 22:23:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjqsmb$6eg$...@i...gazeta.pl

    > "T.F." jjqrf9$75v$...@i...gazeta.pl

    > [wyjechać na stałe do BG?...]

    Oczywiście na swej myśli miałem GB -- Wielka Brytanię, nie zaś
    Billa Gatesa. :) Polki rodzą tam w ludzkich warunkach, dostają
    od Anglii pomoc, zasiłki, urlopy macierzyńskie itp. osłony, choć
    są obywatelkami RP. Najwyraźniej Brytyjczykom nudzi się pomaganie
    polskiemu państwu, które wszystko przelewa do Kościoła, a że
    Anglicy zawdzięczają Polakom wiele -- chcą pomagać, ale nie
    Kościołowi (nie Łazewskiemu w rżnięciu studentek) a Polakom
    (Polkom też) bezpośrednio.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-04-18 08:41:47
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    > Liwiusz wrote:
    >

    > http://emerytury.wp.pl/kat,69594,title,Likwidacja-OF
    E-lekarstwem-na-wszystko,wid,14313856,wiadomosc.html
    ?ticaid=1e150

    > "Jej zdaniem to właśnie OFE odpowiadają za dużą część polskiego długu
    > publicznego."
    > No straszne. A kto im kazal kupowac polskie obligacje?

    jak to kto? ustawodawca (czyli poprzednie ekipy rzadzace)
    :)