  • 11. Data: 2009-03-06 16:34:20
    Temat: Re: Bank Anglii wydrukuje 75 mld funtów
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:gorj9l$bbk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > nie bank tylko cos innego, powtórz rok bo bredzisz

    Czytałeś temat ćpunie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-03-06 16:44:34
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gorjrc$c4m$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    >

    > Czytałeś temat ćpunie?

    jesteś teoretykiem w dodatku ortodoksyjnie traktującym rzeczowniki, brawa,
    dobrze że nie pracujemy razem:)))
    A maryche paliłem ostatni raz w '84 palancie

  • 13. Data: 2009-03-06 16:47:15
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gorjrc$c4m$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > jesteś teoretykiem w dodatku ortodoksyjnie traktującym rzeczowniki,

    ROTFL

  • 14. Data: 2009-03-06 16:48:27
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gorkjj$d58$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > ROTFL

    władza drukuje nie bank
    ten kto ma władze
    kurcze człowieku

  • 15. Data: 2009-03-06 19:20:49
    Od: K <i...@i...666>

    Dnia 06-03-2009 o 17:44:34 skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > A maryche pali?em ostatni raz w '84 palancie

    i zle, pomysl w jakim stanie musi byc nasaczony wódą mozg werblinskiego...
    az dreszcze mnie przechodza.

  • 16. Data: 2009-03-06 19:54:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > kurcze człowieku

    "kurcze" mi nie pasuje do "człowieku"... powinno być coś bardziej
    niepoprawnego politycznie, rzekłbym Lindowatego...

    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-03-06 20:01:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:gor3l2$h9p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > PS Zatrudnię taniego ogrodnika z UK do koszenia trawy.

    Polaka czy Hindusa?

    --
    marfi

  • 18. Data: 2009-03-06 20:29:26
    Od: zma <z...@o...pl>

    Duch wrote:
    > "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message
    >
    > To okolo 300 mld zlotych,
    > to tyle co roczny budzet Polski..........
    >

    > Niech mi ktos wytlumaczy dlaczego jesli dodrukuja ta kase,
    > to wrosnie cena ich obligacji?
    >
    > Duch

    poniewaz 'wydrukowane' pieniadze przeznaczone sa tylko i wylacznie na
    wykup obligacji wlasnie - czesc od bankow, czesc od firm.
    W kwesti kwot - to planowany jest jeszcze jeden zabieg na taka sama
    kwote. (a potem pewnie kolejny i kolejny i kolejny ;-/ ) Dziwi mnie
    tylko, ze w dniu w ktorym pierwsza transza zostala 'kliknieta' (wczoraj)
    rynki walutowe nie zareagowaly. W ogole. Olaly moczem cieplym jakby nic
    sie nie stalo.

  • 19. Data: 2009-03-06 20:29:36
    Od: "kk" <a...@a...aa>

    wytłumaczcie mi czym tu się obużać, czy to nie jest po prostu
    ujemna stopa procentowa ?

  • 20. Data: 2009-03-06 20:59:05
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "zma" <z...@o...pl> wrote in message
    > rynki walutowe nie zareagowaly. W ogole. Olaly moczem cieplym jakby nic
    > sie nie stalo.
    Bo 75 mld w porownaniu z ich M3 to nie duzo.