  • 1. Data: 2005-05-31 13:34:19
    Temat: Bank Millennium obniża ceny
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank Millennium od 1 czerwca 2005 r. obniża ceny za realizację przelewów
    telefonicznych, zleceń stałych oraz płatności za rachunki dla klientów
    detalicznych. Od jutra realizacja zleceń stałych i płatności za rachunki na
    konta wewnętrzne w Banku Millennium będzie bezpłatna.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,11487

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-31 13:49:01
    Temat: Re: Bank Millennium obniża ceny
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Radoslaw Dabrowski wrote:
    > He,he tego newsa podawalem juz jaks czas temu na grupie :)

    O cholera, nie zauwazylem. Sorry
    A BTW czy w weekendy przelewy pomiedzy kontami w millennium chodza onlinowo?
    To zeby jakiegos newsa puscic z Millennium. Beda psrzedawac tanie
    ubezpieczenia z PZU prawdopodobnie:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,11477

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-31 13:54:01
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,11487

    He,he tego newsa podawalem juz jaks czas temu na grupie :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2005-05-31 19:02:00
    Od: " NewsGroup(penfuhrer)" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A wie ktoś co to za tajemnicza usługa "Płatności za rachunki"? Bo byłem w
    dziś w oddziale i nie wiedzieli, a w cenniku faktycznie jest takowa...

  • 5. Data: 2005-05-31 19:09:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    NewsGroup(penfuhrer) napisał(a):
    > A wie ktoś co to za tajemnicza usługa "Płatności za rachunki"? Bo byłem w
    > dziś w oddziale i nie wiedzieli, a w cenniku faktycznie jest takowa...

    Płatności definiowane do wykonywania w bankomacie.