eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank SląskiBank Sląski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "KA-RAM-BA" <ka-ram-ba(skasuj_to)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bank Sląski
    Date: Mon, 26 Sep 2005 16:05:24 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <dh8v71$jhr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dqw162.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1127743521 20027 83.24.182.162 (26 Sep 2005 14:05:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Sep 2005 14:05:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364683
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam pytanie odnośnie praktyki stosowanej w Banku Sląskim (która mnie
    spotkała i troszkę zdziwiła).
    Czy naturalne jest to, że przedstawiciele tegoż banku dzwonią
    (telefonicznie, nie dzwonkiem do drzwi) do klientów i oferują im karty
    kredytowe? Czy takie sprawy wogóle można załatwiać przez telefon?
    Czy może nie powinno się rozmawiać z takimi osobami , co do których
    wiarygodności nie ma się pewności?


    --
    KA-RAM-BA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1