  • 11. Data: 2010-08-18 11:19:20
    Temat: Re: Bank dla malej firmy???
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 07:22:07 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):
    > Mozecie napisac jak wygladaja powiadomienia
    > mailem i SMSem w mBanku i ING?

    W mBanku - SMSy OK, ale drogie. Maile - śmiech na sali, nie dość że płatne
    to jeszcze tylko i wyłącznie dzienne podsumowanie ruchu na koncie (i zdaje
    się nie da się tego na wszystkich ustawić).

    A co do ING to generalnie odradzam, bo ich podejście do sesji elixiru jest
    delikatnie mówiąc zabawne :)

    > Wazne, zeby byl to czysty tekst a nie jakies
    > smieci bo bede pewnie odczytywal maile przez
    > telefon...

    No to mBank totalnie odpada.
    Kiedyś miałem konto w BPH - tam był wypas, wszystko można sobie było ustawić
    i szło ładnie plaintextem :) Ale konta firmowe były drogie jak cholea...
    A jak jest teraz? Nie wiem.

    Jeśli chodzi o opłaty, to w mBanku na plus są darmowe euronety (lub
    wszystkie bankomaty, za 5pln/mies.) oraz darmowe przelewy podatkowe
    i do ZUS. Minusem jest fatalny interfejs, płatne powiadomienia email/sms,
    płatne (1zł) przelewy nawet na własne konto ROR, upierdliwe lokowanie
    pieniędzy (zamiast uczciwego konta osczędnościowego są z limitem jednej
    wypłaty miesięcznie, a żeby mieć choć w miarę sensowne oprocentowanie to
    trzeba jeszcze dodatkowo zakładać na nich lokatę). No i jeszcze problemy
    z wpłaceniem gotówki - wpłatomaty albo nie działają, albo zabierają kasę
    i możesz czekać nawet miesiąc na zwrot...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2010-08-18 11:36:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 11:19:20 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > W mBanku - SMSy OK, ale drogie. Maile - śmiech na sali, nie dość że płatne

    Od kiedy?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-08-18 13:43:46
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-17 18:19, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > A poza tym potrzebuje jakiejs odmiany ;)
    >
    > Mozecie polecic jakis bank?
    > Moze byc marmurek, moze byc calkowicie wirtualny...
    >
    > Co mnie interesuje...
    >
    > Po pierwsze bezprowizyjna wyplata kasy
    > w wiekszosci badz wszystkich bankomatach.
    >
    > Po drugie brak lub niska oplata stala.
    >
    > Po trzecie - komunikaty mailem o wplywie
    > pieniedzy po kazdej zmianie salda,
    > lub po kazdej zmianie salda raz dziennie.
    >
    > Po czwarte - oczywiscie czytelny interfejs.
    >
    > Po piate - umiarkowane koszty przelewow
    > wychodzacych - nie robie zbyt wielu przelewow -
    > ZUS, US, telefon, prad etc plus moze piec innych.

    czesc z tego ma maeritum bank, mbank odrazu odradzam nie masz mozliwosci
    przelewu kasy nawet na swoje osobiste w mbanku bez ooplaty, kazdy
    przelew = 1 zl

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 14. Data: 2010-08-18 15:11:11
    Od: August <4...@g...com>

    On 18 Sie, 13:19, Jacek Osiecki wrote:

    > Jeśli chodzi o opłaty, to w mBanku na plus są darmowe euronety (lub
    > wszystkie bankomaty, za 5pln/mies.) oraz darmowe przelewy podatkowe
    > i do ZUS. Minusem jest fatalny interfejs, płatne powiadomienia email/sms,

    można chyba samemu inicjowac przyjscie smsa zwrotnego z ostatnich 5
    zapisów na koncie po koszcie zwyklego smsa na 601 xx

    pozdrav,
    August

  • 15. Data: 2010-08-19 04:06:04
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    OOOOK

    Casting wygral ING ;)

    Wybralem sie dzisiaj specjalnie autem, zeby wyplacic
    troche wiecej kasy z bankomatu KB...

    "Przepraszamy, bankomat nieczynny"
    - juz <> od tygodnia...

    Zegnam...

    J.

  • 16. Data: 2010-08-19 06:09:30
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Wybralem sie dzisiaj specjalnie autem, zeby wyplacic
    > troche wiecej kasy z bankomatu KB...
    >
    > "Przepraszamy, bankomat nieczynny"
    > - juz <> od tygodnia...
    >
    > Zegnam...

    A Euronetu nie masz w pobliżu? Przecież Euronety są wszędzie... :-)

    --
    MiCHA

  • 17. Data: 2010-08-19 06:58:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:i4ihqq$30c$1@inews.gazeta.pl...
    > A Euronetu nie masz w pobliżu? Przecież Euronety są wszędzie... :-)

    Mam, ale to nie jedyny powod zmiany ;)

  • 18. Data: 2010-08-19 08:36:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:36:47 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):
    > Od kiedy?

    "Powiadomienie mailowe - abonament miesięczny: 1zł"
    No, widzę że chwilowo zrobili promocję do końca września :) Ale i tak nie
    zmienia to faktu, że nic nie warte takie powiadomienia...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2010-08-19 09:34:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 08:36:05 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > "Powiadomienie mailowe - abonament miesięczny: 1zł"
    > No, widzę że chwilowo zrobili promocję do końca września :) Ale i tak nie
    > zmienia to faktu, że nic nie warte takie powiadomienia...

    Ktoś tam na głowę upadł? Przegapiłem to w takim razie.
    Super, nie ma to jak kroić na takiej usłudze. Dzięki za ostrzeżenie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2010-08-20 19:54:45
    Od: "fotech" <e...@g...pl>

    > Co mi nie odpowiada - po pierwsze to,
    > ze do najblizszego bezprowizyjnego bankomatu
    > musze isc pol godziny - Krakow, centrum :)

    wypłaty z KB binesowegoVisą Electron są z euronetu m.in ...
    93. Kraków,małopolskie
    Karmelicka 28 Alior Bank -Euronet

    94. Kraków,małopolskie
    Karmelicka 37 Getin Bank - Oddział -Euronet

    95. Kraków,małopolskie
    Karmelicka 68a Pod Filarami -Euronet

    do Getinu na Karmelickiej masz nie wiecej niz 300m wg mnie;)

    fotech