  • 91. Data: 2009-03-24 15:58:46
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Mar, 16:50, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:

    Janie, daj spokój tym biedakom, co pobrali kredyty na 130 LTV przy
    racie 1CHF=2,00 PLN. Ktoś im jednak te kredyty dał. A najgorsze jest
    to, że za głupote jednych i drugich zapłacimy MY. Tak w prowizjach,
    jak i podatkach...

  • 92. Data: 2009-03-24 16:01:24
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jan Werbinski wrote:

    > Kretynem jest ten, co kupil na górce za 100% pozyczone pieniadze. Tak
    > jak Ty.

    Nieeeee to nie ma nic wspolnego z kredytami, pieniedzmi górka. Jestes
    kretynem niezaleznie od tego wszystkiego co wymieniles, tylko ze wzgledu na
    poziom swoich wypowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 93. Data: 2009-03-24 16:09:32
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisal w
    wiadomosci news:gqb0i0$9hu$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nieeeee to nie ma nic wspolnego z kredytami, pieniedzmi górka. Jestes
    > kretynem niezaleznie od tego wszystkiego co wymieniles, tylko ze wzgledu
    > na poziom swoich wypowiedzi.

    Czujesz sie urazony?
    Dostales wezwanie do banku w sprawie podwyzszenia zabezpieczenia?
    Biedaczek

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 94. Data: 2009-03-24 16:16:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 11:46:52 +0100, Emka napisał(a):

    > Radość kosztem_tragedii_innych?

    Chcącemu nie dzieje się krzywda.

    > Współczuję Ci zatem braku elementarnych zasad człowieczeństwa :-/

    Oj, skoro tak się przejmujesz, to dopłać komuś do mieszkania.

    > Przy czym nie pierwszy raz zauważam, że dewiza "Nic tak nie cieszy jak
    > nieszczęście drugiego człowieka" jest cały czas na topie. Zwłaszcza wśród
    > Polaków.

    Nic nei cieszy jak szybka lekcja, że kredyty na wiele lat to nie jest coś,
    co się bierze.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 95. Data: 2009-03-24 16:20:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 13:05:50 +0100, zly napisał(a):

    > Czyli osoby zarabiajace ponizej sredniej krajowej nie maja prawa posiadac
    > wlasnego domu?

    Ależ mają.

    > A jesli jednak by chcialy to sa chciwe pazerne i maja rzadze
    > pieniadza?

    Oczywiście. Jeśli ktoś chce mieć więcej, niż warta jest jego praca, to jest
    pazerny.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 96. Data: 2009-03-24 16:22:20
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > "> Na takiej, że nie było_TAKIEGO_kryzysu od jakichś 80 lat, a może nawet

    Chłopie, nie ośmieszaj się. Napisała, że nie było takiego kryzysu, a nie że
    w ogóle nie było kryzysu.

    > Gwarancje rządowe, które obiecał Tusk.

    No obiecał i co z tego? Wiele ludzi wiele obiecuje i nic potem z tego nie
    wynika.
    Naprawdę przestraszyłeś się, że te obietnice to coś więcej niż populizm?

    > Podsumowując Twój tok myslenia:
    > 1. Twierdzisz, że przez ostatnie 80 lat nie było kryzysu.
    > 2. Uważasz, że nikt nie wiedział że nadejdzie.
    > 3. Wierzysz, że instytucje państwa chronią obywatela przed własną
    > głupotą.
    > 4. Nie rozumiesz co dla każdego obywatela oznacza spłata prywatnych
    > zobowiązań przez państwo.
    > 5. Uważasz za oczywiste, że osoba bez kapitału własnego może
    > bezproblemowo wziąć kredyt na całość inwestycji i nie musi się obawiać
    > pułapek.

    Wiesz co - przeczytałem cały wątek i mogę napisać jedno - masz niezwykły
    dar manipulowania cudzymi wypowiedziami, przypisywania innym czegoś, czego
    nie napisali i odwracania kota ogonem. Sądzisz, że potrafisz w ten sposób
    zrobić z kogoś idiotę? No to Cię zawiodę - na razie zrobiłeś jedynie z
    Ciebie, choć to dla mnie nic nowego, bo jedną "dyskusję" z Tobą już
    przeżyłem ;-)

    > 6. Twierdzisz, że osoby niepodpisujące się własnym nazwiskiem są
    > niewiarygodne, ale sama się też ukrywasz za pseudonimem.

    LOL do kwadratu :D
    Przecież to była ironia, w Twoim kierunku.
    Ironia, którą nawet ślepy by zauważył.

  • 97. Data: 2009-03-24 16:24:20
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > I mam wierzyć, że poczułeś nagły przypływ empatii do kredytobiorców i
    > zupełnie przypadkiem wszedłeś na ten wątek? Taki po prostu zbieg
    > okoliczności?

    Widzisz, empatia nie jest wynikiem przeżywania tych samych problemów, co
    inni.

  • 98. Data: 2009-03-24 16:26:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Chłopie, nie ośmieszaj się. Napisała, że nie było takiego kryzysu, a nie
    > że w ogóle nie było kryzysu.

    Jakiego "takiego"?
    To wogóle istnieją identyczne kryzysy? Myślałem, że każdy jest inny.

    > No obiecał i co z tego? Wiele ludzi wiele obiecuje i nic potem z tego nie
    > wynika.
    > Naprawdę przestraszyłeś się, że te obietnice to coś więcej niż populizm?

    To już działa. Kredyty z dopłatą państwa itp. Już są rachunki do zapłacenia.

> [...]
    > nie napisali i odwracania kota ogonem. Sądzisz, że potrafisz w ten sposób

    Brak Ci niezwykłego daru zrozumienia tekstu napisanego.

    > zrobić z kogoś idiotę? No to Cię zawiodę - na razie zrobiłeś jedynie z
    > Ciebie, choć to dla mnie nic nowego, bo jedną "dyskusję" z Tobą już
    > przeżyłem ;-)

    Nie widzę argumentów, które wymieniłeś na poparcie swojej opinii.

    > LOL do kwadratu :D
    > Przecież to była ironia, w Twoim kierunku.
    > Ironia, którą nawet ślepy by zauważył.

    Ironią jest wszystko co napisała. Np że nie było kryzysu. Przecież chyba
    nikt nie bierze tego na powaznie oprócz jej samej i kilku debili?

  • 99. Data: 2009-03-24 16:28:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-24, Baloo <b...@o...eu> wrote:

    [...]

    > Chłopie, nie ośmieszaj się. Napisała, że nie było takiego kryzysu, a nie że
    > w ogóle nie było kryzysu.

    Naprawdę tak mocno odczuwasz obecny światowy kryzys?
    Myślę, że w Polsce mieliśmy bardziej _nas_ dotykające kryzysy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 100. Data: 2009-03-24 16:30:10
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@j...com> napisal w
    wiadomosci news:gqb14t$a6i$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Czujesz sie urazony?
    > Dostales wezwanie do banku w sprawie podwyzszenia zabezpieczenia?
    > Biedaczek

    A Ty nadal mieszkasz w zarskim M2 z rodzicami i rodzina siostry, ze tak sie
    cieszysz ze spadków cen nieruchomosci? Ale zmartwie Cie - za te swoje 40
    odlozonych tysiecy kupisz co najwyzej barak w Ciasnej Bialostockiej.

    I co? Fajnie czytac idiotyzmy na swój temat?