  • 11. Data: 2006-02-21 21:25:02
    Temat: Re: Bank offshore
    Od: KJ <K...@n...com>

    Miernik wrote:

    > A w praktyce to chyba i banki w Polsce same z siebie nie ślą do fiskusa
    > raportów o Twoim koncie, tylko jak fiskus się do nich pofatyguje
    > zapytać. W Polsce jest banków kilkadziesią to się może ich wszystkich
    > spytać, jak by miał pytać wszystkich banków w UE to by nie wyrobił,
    > chyba nie ma jakiegoś centralnego punktu wymiany takich danych. Tak na
    > pewno to nie wiem, tak tylko dywaguje.

    W Polsce jest:

    http://www.mf.gov.pl/_files_/giif/materialy_konferen
    cyjne/informacja_z_dzialalnoci_za_2004.pdf

    KJ Siła Słów

  • 12. Data: 2006-02-21 23:44:41
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Alf" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedyś bardziej interesowałem się tą tematyką, też tylko z ciekawości,
    > a teraz natknąłem sie na strony które oferują założenie takich kont
    > "anonimowych"
    > wolnych od fiskusa za kilkaset $ za pośrednictwo.
    > Przejzałem te strony i jest wiele , ktore oferuja takie konta w Łotwie.

    I pozniej sie okazuje, ze z takim lotewskim bankiem jest powazny klopot...
    ile to... niecaly rok temu? byla afera z chyba trzema lotewskimi bankami co
    nikt nagle ich nie obslugiwal (znaczy przelewow, czekow itp) bo "sie
    okazalo", ze to jedna wielka pralnia kasy.

    Belin