  • 1. Data: 2013-07-01 09:50:09
    Temat: Bank pocztowy - co to za g.....o
    Od: m...@g...com

    Witam

    Może powiecie mi co się dzieje z tym POCZTOWYM bo ja juz wymiekam

    Otóż założyłem matce konto - w zasadzie rwzem założyliśmy ale ona chciała w pocztowym
    żeby mogła sobie wpłacać na poczcie

    No i w piątek pierwszy razz wpłaciła

    wpłata w urzędzie pocztowym przed południem w piątek - kasy na koncie do tej pory
    niema !!!

    Czy wpłaty te nie powinny wskoczyć na bieżąco - czy będe musiał czekać 3 dni - bo jak
    tak to ja chromole takie konto

    Może ktoś was wpłacał na konto w pocztowym w urzędzie pocztowym - ile idzie taka
    wpłata!!!

  • 2. Data: 2013-07-01 10:09:58
    Temat: Re: Bank pocztowy - co to za g.....o
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    jak tak to ja chromole takie konto

    > Może ktoś was wpłacał na konto w pocztowym w urzędzie pocztowym - ile idzie taka

    skoro wplaciles na poczcie to co sie dziwisz, ze do innej instytucji pod
    tytulem bank pocztowy idzie tylko ile do wszystkich innych bankow.
    i co z tego ze ten sam wlaciciel. firmy dwie rozne.

    bank pocztowy sluzy do wyplacania a nie wplacania.

  • 3. Data: 2013-07-01 10:48:19
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > bank pocztowy sluzy do wyplacania a nie wplacania.

    Ale nie na pewno.

    http://samcik.blox.pl/html

  • 4. Data: 2013-07-01 11:01:41
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > bank pocztowy sluzy do wyplacania a nie wplacania.

    Ale nie na pewno

    http://samcik.blox.pl/2013/07/Kolejny-bank-dokreca-p
    rowizyjna-srube-Zgarniali.html

  • 5. Data: 2013-07-01 18:52:18
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > http://samcik.blox.pl/2013/07/Kolejny-bank-dokreca-p
    rowizyjna-srube-Zgarniali.html

    nadal można mieć bezpłatne konto oszczędnościowe

    --
    http://zlotowskie.blox.pl
    http://moneysave.info