  • 1. Data: 2009-09-22 10:36:16
    Temat: Bank prosi SMSem o kontakt - o co chodzi?
    Od: Malina <a...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie czy ktos cos wie, czy Polbank ma znowu jakas "akcje" w
    stylu Wiosna 2009
    kiedy to zmuszano klientow do podpisywania aneksu do umowy
    podwyzszajacego marżę?
    Moja mama ma kredyt hipoteczny w Polbanku i dostaje SMSy "Prosze o
    pilny kontakt z PolbankEFG pod nr telefonu... "
    Bank ma prawo oczekiwac, ze sie oddzwoni??

    Pozdrawiam
    Alina

  • 2. Data: 2009-09-22 10:39:30
    Temat: Re: Bank prosi SMSem o kontakt - o co chodzi?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.09.2009 Malina <a...@o...pl> napisał/a:
    > Moja mama ma kredyt hipoteczny w Polbanku i dostaje SMSy "Prosze o
    > pilny kontakt z PolbankEFG pod nr telefonu... "
    > Bank ma prawo oczekiwac, ze sie oddzwoni??

    Tak czy siak, jeśli banku nie stać na telefon, to niech sobie zostanie ze
    swoim problemem.

    p.s. nie warto natomiast oczekiwać, że bank się nie dowie. W końcu się
    dowie, lepiej to samemu załatwić zawczasu. Wiesz, o co chodzi.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2009-09-22 10:51:29
    Od: Malina <a...@o...pl>

    On 22 Wrz, 12:39, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    >
    > p.s. nie warto natomiast oczekiwać, że bank się nie dowie. W końcu się
    > dowie, lepiej to samemu załatwić zawczasu. Wiesz, o co chodzi.

    Samotnik, no niestety nie bardzo wiem o co chodzi... wlasciwie to
    zupelnie nie czaje.
    Czy GG Ci sie zmienilo?
    Pozdr.
    A.

  • 4. Data: 2009-09-22 19:09:56
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Malina <a...@o...pl> had the courage to write:
> [...]
    > pilny kontakt z PolbankEFG pod nr telefonu... "
    > Bank ma prawo oczekiwac, ze sie oddzwoni??

    Dzwonisz, a tam miły głos prosi o podanie numeru klienta i PIN-u.
    Wstukujesz, słuchasz muzyczki.... a przez ten czas złodzieje wyczyścili
    twoje prawdziwe konto :P

    k.

  • 5. Data: 2009-09-23 20:50:06
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 22 Sep 2009 03:36:16 -0700 (PDT), Malina wrote:

    > Moja mama ma kredyt hipoteczny w Polbanku i dostaje SMSy "Prosze o
    > pilny kontakt z PolbankEFG pod nr telefonu... "

    Również mam kredyt hipoteczny w Polbanku - dziś zadzwonili i zapropnowali
    kredyt odnawialny. Czy do Twojej mamy dzwonili w tej samej sprawie, tego
    nie wiem.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki