  • 21. Data: 2003-08-19 16:55:29
    Temat: Re: Bank z procentami ??
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    Robert wrote:
    > Z takiej kwoty po roku na mBank eMax uzyskasz ok. 633 zl odsetek (po
    > opodatkowaniu).
    > Na VW PlusKonto uzyskasz 691 zł odsetek, a wiec o ok. 60 zl wiecej.
    > Przy zalozeniu dzisiejszych stawek procentowych dla kwoty 20 tys.
    >
    > http://www.trimen.pl/witek/odsetki/index.html
    >
    > Za chwile zapewne otrzymasz mnostwo innych propozycji inwestycyjnych,
    > ale ograniczam sie do kont biezacych tutaj :)

    Nooo, ten VWbank nawet wygląda nieźle, według Rzeczyspospolitej nawet uznany
    za najlepszy w 2002r. jutro zadzownie na 0801 i popytam. A może jacyć
    uzytkownicy napisż kilka słów ???

    --
    VSS
    sieci bezprzewodowe, tv przemysłowa, systemy

  • 22. Data: 2003-08-19 17:10:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhtkq3$4ac$...@t...icpnet.pl,
    VSS <v...@p...pl>:

    > Nooo, ten VWbank nawet wygląda nieźle, według Rzeczyspospolitej nawet
    > uznany za najlepszy w 2002r. jutro zadzownie na 0801 i popytam. A
    > może jacyć uzytkownicy napisż kilka słów ???

    Ja jestem zadowolony. Wiecej komentarzy znajdziesz w archiwum grupy,
    ostatnio sporo osob z grupy zalozylo tam konta.
    Mozesz zadzwonic na 0 800 103 301 zamiast na 0801 :)

    --
    Robert