  • 1. Data: 2004-03-20 14:02:08
    Temat: Banki internetowe - statystyki
    Od: "winston" <v...@p...onet.pl>

    Czy któryś z grupowiczów ma dostęp do danych nt. tego ile procent klientów
    indywidualnych banków korzysta z banków internetowych; jakie mają
    wątpliwości/ograniczenia Ci którzy pozostają przy tradycyjnej formie banku
    itd.?
    Za wszelkie informacje z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.

    W.

  • 2. Data: 2004-03-20 14:07:09
    Temat: Re: Banki internetowe - statystyki
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    winston <v...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > klientów indywidualnych banków korzysta z banków internetowych; jakie
    > mają wątpliwości/ograniczenia Ci którzy pozostają przy tradycyjnej

    Zeby nie bylo latwo (czytaj nie chce mi sie szukac - ale daje ci informacje
    gdzie to znajdziesz :)
    Ilosc rachunkow internetowych - ok. 2,5 mln (niestety brak aktualnych
    statystyk). Mozesz przyjac ze jest to liczba pomiedzy 1,5 a 2 i bedzie ok.
    Nastepnie liczna wszystkich rachunkow bankowych w Polsce. (tutaj tak samo
    statystyki sa niepewne - przyklad Pekao obrazuje to najlepiej ;). Dzielisz i
    masz swoja odpowiedz.

    Co do watpliwosci, ograniczen - popatrz ile osob ma dostep do internetu to
    raz, a dwa sa rozne badania np. imetrii (chociaz ich nie polecam, bo sie
    chlopaki malo znaja na bankowosci elektronicznej i nie jest to tylko moje
    zdanie). Niemniej poze ci to kierunki dalszych poszukiwan.