  • 41. Data: 2023-10-16 15:47:41
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 15:41:17 +0200, _Master_ wrote:

    > Dostałem meilowo propozycję -30 000
    >
    > Odpisałem że się konsultuję z prawnikiem i wychodzi mi że z procesu
    > dostanę - 65 000 na czysto
    >
    > Telefon i propozycja z ich strony że oni dorzucą jeszcze 15 000
    >
    > Wkurwiłem się że się ze mną targują zamiast jak poważna firma
    > przedstawiać konkretną sumę ugody i wyrwałem jeszcze 4500
    >
    > Też jestem zdziwiony

    Ja tam specjalnie nie - po konsultacji, w procesie, straciliby dużo
    więcej.
    Co najwyzej szybkość mnie zaskakuje ... ale może nie ma co zwlekać :-)
    Szczególnie jeśli straty jeszcze w tym roku potrzebne :-)

    > Jak mam udowodnić że nie jestem wielbłądem? nagraniami w necie? skanem
    > umowy? Będzie to zgodne z prawem? Pewnie że nie.

    Wodkę wszystkim grupowiczom postaw, na dowód wzbogacenia :-P

    A jest gdzies wpisany wymóg poufności?

    J.

  • 42. Data: 2023-10-16 15:48:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jaki przelew?

    Spłacający kredyt. Nawet przeczytać Ci się nie chciało. A to łajza ;-)

  • 43. Data: 2023-10-16 15:50:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 05:51:28 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Bajek z mchu i paproci bez konkretów - zresztą i tak może zmyślać ile wlezie.
    > Kredyt na 50k na którym bank ci teraz darował prawie 50k...

    wez pod uwage, ze przez 15 lat wplacał ze 2x wiecej niz na początku.

    > Hmm, wzięty oczywiście, jak na debila przystało, w najgorszym możliwym momencie.

    Nie takim najgorszym, skoro frank jeszcze po 2.4.

    Ale siegnij do archiwów - co wtedy doradzałeś/pisałeś :-)

    > Po 15 z 25 lat i przy franku 2 (albo i >2) razy droższym...
    > To co, zostało 10 lat, 50k, rata "stała", więc trudniej policzyć ile średnio,
    > no ale skoro stała to po 5k na rok czyli rata 416zł niższa miesięcznie, a podobno
    płacisz 500zł.

    J.

  • 44. Data: 2023-10-16 15:52:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-16 o 15:47, J.F pisze:
    > A jest gdzies wpisany wymóg poufności?

    Na rozmowę telefoniczną chyba z mocy prawa ;-)

    Na skan... Hmmm wyczyszczony z danych chyba nie ale ten tłumok mi
    zarzuci grzebanie photoshopem bo pracuję w DTPie ;-)

  • 45. Data: 2023-10-16 17:12:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 16 października 2023 o 15:48:52 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > Spłacający kredyt. Nawet przeczytać Ci się nie chciało. A to łajza ;-)

    Jakbyś napisał to bym przeczytał.
    I jak zwykle wyszedłeś na debila.
    Oszczędzasz o wiele mniej niż ci się wydaje w porównaniu do tego,
    jakbyś spłacał dalej w ratach.
    To napisz choć, ile jeszcze masz franków do spłacenia, ocenimy.

  • 46. Data: 2023-10-16 17:31:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jakbyś napisał to bym przeczytał.

    Nie ośmieszaj się W drugim poście:

    "Zamykam kredyt

    Po 12 latach spłacania 60 000 zł darują mi 30 000 zł."

    > I jak zwykle wyszedłeś na debila.
    > Oszczędzasz o wiele mniej niż ci się wydaje w porównaniu do tego,
    > jakbyś spłacał dalej w ratach.

    Nigdy nie twierdziłem że chcę wyjść na tym lepiej niż bank

    Zawsze twierdziłem że chcę ugody

    I bardzo mnie cieszy wzmożenie banksterki na wiadomość o istnieniu UGODY
    z którą przenigdy nie miały występować banki.

    Nie odpowiadaj już, To bezcelowe. Drugiego postu nawet nie zrozumiałeś.

    > To napisz choć, ile jeszcze masz franków do spłacenia, ocenimy.

    Nie chce mi się zaglądać w papiery. Możesz sobie policzyć. Przecież
    wiesz jak to się robi.
    Wziąłem 60 tys. Spłacałem 15 lat. Zostało 16 lat.

    Z 76 tys. bank zszedł do 26 tys. i się w tym miesiącu rozstajemy ;-)

    Ustalono kwotę w złotówkach czyli tak jakby nigdy franki w tym kredycie
    nie istniały.

  • 47. Data: 2023-10-16 19:12:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 17:31:23 +0200, _Master_ wrote:

> [...]

    > Wziąłem 60 tys. Spłacałem 15 lat. Zostało 16 lat.
    >
    > Z 76 tys. bank zszedł do 26 tys. i się w tym miesiącu rozstajemy ;-)

    Bylo negocjowac dalej i zejsc do 0 :-)

    > Ustalono kwotę w złotówkach czyli tak jakby nigdy franki w tym kredycie
    > nie istniały.

    Ale ale ... jak bank to nazwał?
    Podatku dochodowego nie będziesz musiał zapłacic ? :-P

    J.