  • 1. Data: 2004-12-24 08:07:50
    Temat: Bankomat - smieszne
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    cytat z free.pl.rzeszow:

    [...]
    A tak przy okazji przypomniala mi sie niedawna historia dot tego
    oddzialu i bankomatu: stoje sobie w kolejce do wplaty (juz 30 min bo z
    trzech jest czynna jak zwykle jedna) a tu jakis dziadek sie awanturuje,
    ze on ich zaskarzy, konto zlikwiduje itd. Kilka dni poznej dowiedzialem
    sie ze ow starszy pan zapisal sobie numer pin na scianie obok bankomatu
    a sciane ta wlasnie ktos mu zamalowal :D

    [...]

  • 2. Data: 2004-12-24 10:25:45
    Temat: Re: Bankomat - smieszne
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jelcyn wrote:

> [...]
    > sie ze ow starszy pan zapisal sobie numer pin na scianie obok bankomatu
    > a sciane ta wlasnie ktos mu zamalowal :D

    Widziałem kiedyś taki motyw na bankomacie PKO BP na pl. Grunwaldzkim we
    Wrocławiu. Ktoś flamastrem wypisał obok klawiatury - "Mój pin to <jakaś
    tam liczba>".

    Pozdrawiam i wesołych Świąt!

  • 3. Data: 2004-12-24 13:05:01
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Widziałem kiedyś taki motyw na bankomacie PKO BP na pl. Grunwaldzkim
    > we Wrocławiu. Ktoś flamastrem wypisał obok klawiatury - "Mój pin to
    > <jakaś tam liczba>".

    W sumie nie glupi pomysl ... ryzyko zadne a PIN-u sie nie zapomni ; )

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2004-12-25 13:07:34
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

    wkg napisał(a):

    > W sumie nie glupi pomysl ... ryzyko zadne a PIN-u sie nie zapomni ; )

    ...aż do najbliższego malowania.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-12-26 21:44:54
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    Użytkownik "Jelcyn" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie ze ow starszy pan zapisal sobie numer pin na scianie obok
    > bankomatu
    > a sciane ta wlasnie ktos mu zamalowal :D

    Taaa... tą historię słyszałem już od przynajmniej trzech osób,
    znających osobiście osoby, których brata/znajomego/kumpla z
    wojska wujek to słyszał/widział, od jednej, która pracuje w
    centrum kart i od współpracownika słyszała, że mieli taką
    reklamację, oraz tak ze dwa razy jako kawał.

    J.