  • 1. Data: 2003-08-02 18:33:32
    Temat: Bankomaty BPH PBK SA do Euronetu?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Słyszałem plotkę, że Euronet ma zamiar kupić należące do BPH PBK SA
    bankomaty.
    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły (np.
    kiedy ma to nastąpić)?

    Pozdr.,

  • 2. Data: 2003-08-02 19:15:51
    Temat: Re: Bankomaty BPH PBK SA do Euronetu?
    Od: "Commeta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>
> [...]
    > bankomaty.
    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły

    a gdzie słyszałeś ?

  • 3. Data: 2003-08-04 08:06:57
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Jarosław Łysio napisał:
> [...]
    > bankomaty.
    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły (np.

    Na pewno będzie kupował nowe. Czy odkupi również używane od kogoś - nie
    wiem. A może wie ktoś czy będzie stawiał własne Centrum Autoryzacji?

    Łukasz

  • 4. Data: 2003-08-04 19:06:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Łukasz Stawicki" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno będzie kupował nowe. Czy odkupi również używane od kogoś - nie
    > wiem. A może wie ktoś czy będzie stawiał własne Centrum Autoryzacji?

    A skad wiez, ze bedzie kupowal nowe?
    Od 5 lat ma te same 400 bankomatow i jakos nie kupil nowych wiec dlaczego
    akurat teraz?

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2003-08-06 08:41:43
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

> [...]
    >

    > A skad wiez, ze bedzie kupowal nowe?
    > Od 5 lat ma te same 400 bankomatow i jakos nie kupil nowych wiec dlaczego

    Odwołuję :)
    Pisało 'Euronet' a przeczytałem 'Eurobank'.

    Łukasz

  • 6. Data: 2003-08-06 10:57:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Łukasz Stawicki napisał:

    > Na pewno będzie kupował nowe. Czy odkupi również używane od kogoś - nie
    > wiem. A może wie ktoś czy będzie stawiał własne Centrum Autoryzacji?

    A to nie Euronet kupił Polcard?

    Flyer

  • 7. Data: 2003-08-06 13:55:39
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    > Słyszałem plotkę, że Euronet ma zamiar kupić należące do BPH PBK SA
    > bankomaty.
    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć ewentualnie podać jakieś szczegóły
    (np. kiedy ma to nastąpić)?

    Taka informacja byłaby trzymana w tajemnicy ... taka sprzedaż wiązałaby się z
    dużym zyskiem dla banku .... w obecnych czasach bardzo potrzebnych Bankom.
    Obecnie najlepszym panaceum na zyskiw Bankach jest wyprzedaż majątku ...

    Tomasz

  • 8. Data: 2003-08-06 21:04:24
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz napisał:

> [...]
    > Obecnie najlepszym panaceum na zyskiw Bankach jest wyprzedaż majątku ...

    Wróć - nie tylko zyski ale płynność - porównaj jak leci w BPH na pysk od
    dwóch lat - mimo lepszych wyników płynność jest coraz mniejsza i wygląda
    jak trend.

    Flyer