  • 11. Data: 2004-04-23 16:53:34
    Temat: Re: Bankomaty BZWBK a Multibank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Łukasz Białek <lukasz.bialek@USUN_TOgazeta.pl> wrote:
    > Myślałem o tym, że to może zmiany idące w kierunku odcięcia klientów
    > Multi i m Banku od innych kwot aniżeli wielokrotność 50 zł w
    > bankomatach BZWBK tak jak ma to miejsce w Euronecie.

    Nie slyszalem w Polsce o mozliwosci "blokowania" niektorym klientom
    nominalow.
    Sam kiedys myslalem, ze np bankomaty PKO BP maja tylko 50tki ;) okazalo sie,
    ze po prostu zawsze trafialem na takie.
    Niedawno zrezygnowalem z konta w BZ WBK - a teraz ich bankomat pod nosem -
    akurat jak znalazl :)

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-04-24 09:56:14
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > To kwestia osobnicza bankomatu. Jakie banknoty mu zaladuja, takie ma
    > (tak w duzym skrocie).

    Powiedziałbym inaczej. Jakie banknoty mu wzięli klienci, takich nie ma.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 13. Data: 2004-04-25 10:06:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Powiedziałbym inaczej. Jakie banknoty mu wzięli klienci, takich nie ma.

    A jedno z drugim daje taki wynik, ze bankomat czasem ma, a czasem nie i
    nigdy dokladnie nie wiadomo dlaczego. ;-))))

    Bartol

  • 14. Data: 2004-04-26 08:45:35
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    okazalo sie,
    > ze po prostu zawsze trafialem na takie.
    > Niedawno zrezygnowalem z konta w BZ WBK - a teraz ich bankomat pod

    A mnie się podoba w bankomatach BZWBK w innych usługach taki np.
    WAPARK - fajnie to wygląda w np. Białogardzie. No tak - ale w sumie
    dobrze, że jest ten bankomat, to jedyny, w którym można doładować
    komórkę.

    Grzexs