  • 21. Data: 2012-02-06 22:41:45
    Temat: Re: Bankomaty zimą...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jgn46b$6a7$...@i...gazeta.pl

    doposażone w grzałki, ale i tak są ogromne

    > Stoją schowane w budynkach -- jeden w Biedronce (i tak bym
    > tam nie pobierał) a drugi w budynku, w którym jest agencja
    > PKO. Na zewnątrz są tylko te części, których nie można
    > schować -- ekran niedotykowy, klawiatura z 20 klawiszami,
    > sloty do szmalu, potwierdzenia i karty...

    Dziś:

    -- Biedronkowy chciał wypłacić nawet bez karty, ale rozmyślił się. :)
    (trzeba było podać numer telefonu -- podałem; oczywiście nie mój)

    -- Politechniczny, PeKaO SA (chyba, bo nawet nie przyjrzałem się,
    gdyż było zbyt zimno, ale zawsze to był bankomat PeKaO SA) dał
    stówkę bez łachy. Też coś chciał z numerem telefonu, chyba chciał
    wysłać mi jakaś ofertę. :)

    -- Agencyjny, PKO BP SA przeprosił za awarię i zauważył, że najbliższy
    jest w jakimś sklepie na ulicy Bema, to znaczy raczej :) daleko jak
    dla piechura.

    -- Aliorowego nie sprawdzałem, bo nie po drodze mi było a mróz mi
    nie sprzyja zbyt mocno. :) Kalesonów nosić nie chcę, poza tym
    chyba na powieki kalesony nie pomagają. ;) Tam chyba trzeba by
    nakładać pończochy -- tak przynajmniej widuje na filmach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'