  • 1. Data: 2008-09-22 16:00:12
    Temat: Bankonet Sokaris przelewy - nie działa
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Po ostatniej aktualizacji program nie działa i wiesza cały komputer.
    Testowane na 2 komputerach. Proszę o informację od osób, które korzystają z
    tego programu czy też pojawił się ten problem. Brak odpowiedzi z firmy
    Sokaris na moje zgłoszenie.

    pzdr
    j.

  • 2. Data: 2008-09-22 23:08:52
    Temat: Re: Bankonet Sokaris przelewy - nie działa
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 22 Sep 2008 18:00:12 +0200, jst napisał(a):

> [...]
    > tego programu czy też pojawił się ten problem. Brak odpowiedzi z firmy

    Ja się w tych aktualizacjach nie mogę połapać.
    W Historii Zmian data ostatniej zmiany to 24-04-2007, chociaż bez
    wątpienia ściągałem jakieś aktualizacje w późniejszym terminie
    Na wszelki wypadek wstrzymuję się z aktualizacją programu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2008-09-25 22:16:23
    Od: Norbert <n...@r...no>

> [...]

    > tego programu czy też pojawił się ten problem. Brak odpowiedzi z firmy

    U mnie dziala, robilem testy z roznymi funkcjami i wszystko raczej dobrze
    sie buja.
    Mam ostatnia wrsje, aktualizacje rzeczywiscie sa nieopisane na www
    bankonetu, ale sa dosc czesto, nie wiem czemu tak jest.
    Mam rachunki w ING, mBank i iPKO.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2008-09-25 22:35:14
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    > tego programu czy też pojawił się ten problem. Brak odpowiedzi z firmy

    Jak tam? Żadnych zmian?
    Dalej brak odpowiedzi?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2008-09-30 21:19:54
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Jak tam? Żadnych zmian?
    > Dalej brak odpowiedzi?

    Na razie bez zmian. Odpowiedzi brak. Na dwóch komputerach na których
    zainstalowałem aktualizację kompletny pad. Na trzecim nie robiłem
    aktualizacji i jest ok. Próbowałem problem rozwiązać robiąc deinstalację i
    instalując na nowo starszą, poprawną wesję Bankonetu -bez rezultatu.
    Wstrzymaj się na razie z aktualizacją -informatycy Sokaris dali ciała. Bedę
    coś z tym robił w najblizszych dniach - dam znać.

    pzdr
    j.

  • 6. Data: 2008-11-04 17:17:11
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Jak tam? Żadnych zmian?
    > Dalej brak odpowiedzi?

    W dalszym ciągu najnowsza wersja programu Bankonet dostępna na stronie
    Sokaris nie działa. Nie działają tez stare wersje po aktualizacji.
    Testowałem instalację na 3 komputerach -a każdy ma inną konfigurację
    sprzetową. Nie jest to więc jakis konflikt sprzętowy tylko ewidentny błąd
    progamistów.

    pzdr
    j.

  • 7. Data: 2008-11-04 20:17:11
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 4 Nov 2008 18:17:11 +0100, jst napisał(a):

> [...]
    > Testowałem instalację na 3 komputerach -a każdy ma inną konfigurację
    > sprzetową. Nie jest to więc jakis konflikt sprzętowy tylko ewidentny błąd

    A którą wersje Ty masz?
    Ja mam 2.1.4.128 oraz Banking DLL 1.2.0.504 i jak na razie u mnie
    wszystko działa.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2008-11-20 10:38:44
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    > Testowałem instalację na 3 komputerach -a każdy ma inną konfigurację
    > sprzetową. Nie jest to więc jakis konflikt sprzętowy tylko ewidentny błąd

    A czy przypadkiem problem nie pojawił się po zainstalowaniu Service
    Packa 3 (WinXP)?
    Bo u mnie Bankonet do tej pory działał bez zarzutu (wersja 2.1.4.128),
    ale zaczął mi się wieszać po zainstalowaniu najnowszego Service Packa.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof