  • 71. Data: 2010-12-27 23:43:44
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 07:39:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > A co ja napisałem w punkcie "po drugie"?

    Nie liczy w kontekście regulaminu promocji, a nie przepisów skarbowych.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 72. Data: 2010-12-28 20:01:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Nie liczy w kontekście regulaminu promocji, a nie przepisów skarbowych.

    Achaaaaa.... :-)

    --
    MiCHA

  • 73. Data: 2010-12-28 20:03:21
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    a...@W...gazeta.pl pisze:
    > Do bankowych upadków 2010 dodałbym wykupienie Open Finance przez Getin. :(

    He? Wykupienie od kogo? Przecież to Getin stworzył OF...

    --
    MiCHA

  • 74. Data: 2010-12-28 21:32:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 21:03:21 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski
    <m...@m...waw.pl> wklepał(-a):

    >He? Wykupienie od kogo? Przecież to Getin stworzył OF...

    Nie stworzył tylko kupił w 2005 r.

    --
    Sławomir Szyszło