  • 21. Data: 2009-10-15 16:46:26
    Temat: Re: Bariera przełamana
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hb5k5q$3f$1@inews.gazeta.pl...
    > To tytuł z gazeta.pl
    > Dow pokonał 10000 pkt. Czy ktoś na tym forum też uważa, że 10000 pkt to
    > jakaś bariera? co taki pismak - niby-analityk ma w głowie? Kto płaci mu za
    > takie artykuły?
    >
    > kc

    Pyszne bzdury, przecież nie tak dawno już to przełamywali, no ale dobrze,
    niech kupują ;-)

  • 22. Data: 2009-10-15 17:36:56
    Temat: Re: Bariera prze3amana
    Od: k...@o...pl

    > Myślę, że nie będzie takiej potrzeby. Jak widzisz powyżej, teraz jest tak
    > jak powinno - czytnik wie w jakim standardzie kodujesz znaki :)
    >
    > --
    > xbartx
    No jest całkiem do d....

  • 23. Data: 2009-10-15 17:41:01
    Od: k...@o...pl

    > No jest ca�kiem do d....
    >
    > --
    Znaczy w utf-8 Wasz tekst jest dobry ale tekst witryny niusy.onet to krzaczki.
    Przestańcie poprawiać to co jest dobre.

  • 24. Data: 2009-10-15 17:51:21
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał

    > przykladaja
    >
    > No właśnie oto mi chodzi, że nie rozumiem pojęcia tak często używanego
    > przez
    > komentatorów "bariera psychologiczna". To jest pojęcie podobne
    > do "realizacja zysków".
    > I co teraz po przełamaniu tej bariery? Dow pójdzie do góry, czy spadnie do
    > bariery i się odbije, bo jest ona "psychologiczna", czy spadnie do dna bo
    > bariera jest przełamana i jej nie ma?

    Dalej bedzie optymizm po przebiciu,
    obawy dlaczego dalej rosnąć,
    żądza zysku i
    stach przed stratami.

    Pzdr
    RK

  • 25. Data: 2009-10-15 19:07:44
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik <k...@o...pl>

    czyli teraz zaczalem krzaczyc czy nie?

    ąęćśńżźłó ĄĘĆŚŃŁÓŻŹ

  • 26. Data: 2009-10-15 19:16:49
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Użytkownik <k...@o...pl>
    >
    > czyli teraz zaczalem krzaczyc czy nie?
    >
    > ąęćśńżźłó ĄĘĆŚŃŁÓŻŹ

    Widziłem taki wątek "Test". Może tam wypróbujecie swoje czytniki?
    Ciekawa rzecz wychodzi z waszych testów : "bariera przetrzymana" :)

    kc

  • 27. Data: 2009-10-15 19:28:00
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl>
    >
    > czyli teraz zaczalem krzaczyc czy nie?
    >
    > ąęćśńżźłó ĄĘĆŚŃŁÓŻŹ

    No tak!

  • 28. Data: 2009-10-15 19:43:34
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Widziłem taki wątek "Test". Może tam wypróbujecie swoje czytniki?
    > Ciekawa rzecz wychodzi z waszych testów : "bariera przetrzymana" :)
    >
    > kc

    nie ma wątku test tylko są różne grupy test a kogo tam mam poprosić żeby mi
    powiedział co widzi?

  • 29. Data: 2009-10-15 19:43:56
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No tak!

    jajcujesz czy nie:)

  • 30. Data: 2009-10-15 20:09:30
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jajcujesz czy nie:)

    O sorry, to było do poprzedniego, a tu nie zwróciłem uwagi na szlaczek z polskich
    liter. Jest dobrze.