  • 51. Data: 2004-05-31 09:43:22
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Sebastian Wypiór napisał:

    > Bartol, nie zastanawiałeś się czasem nad założeniem własnego banku ?? (-;

    Wiesz, mam inne zainteresowania zawodowe. Ale jak jakis bank bedzie
    chcial wdrozyc porzadne powiadomienia, to moze sie do mnie zwrocic o
    rade. Pierwszemu bankowi doradze za darmo. ;-)

    Bartol

  • 52. Data: 2004-05-31 12:42:00
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> pewnego dnia napisał w
    wiadomości m. in.:

    > Swoja droga rekord swiata. Konto zlikwiduje po 3 miesiacach od
    > zalozenia. To dopiero beznadziejny bank jest. Zeby tak szybko mnie
    > calkowicie zniechecic, fju, fju, malo ktory tak potrafi.

    Bartolu! Podziwiam dyrektora oddziału BPH w którym masz rachunek, musi mieć
    anielską cierpliwość. Gdybym był na jego miejscu sam bym zamknął Twój
    rachunek. Co to za klient który narzeka na jakieś zablokowane liche kwotki i
    brak powiadomień. "Bank BPH Bank zamierza pozostać
    bankiem pierwszego wyboru dla zamożnych i średniozamożnych Klientów
    indywidualnych" (vide: http://www.bph.pl/pl/o_nas/misja_banku ). Jaki obrót
    miesięczny generujesz na rachunku (masz to w historii) żeby wymagać aby BPH
    traktował Ciebie po partnersku? Sprawdza się powiedzenie "małe pieski
    najgłośniej szczekają".

    Pozostaję z szacunkiem i życzę powrotu do Banku z pozycją co najmniej
    średniozamożnego klienta (obrót >10000 PLN /mies.).
    Adam Gentler

  • 53. Data: 2004-05-31 13:38:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

> [...]
    > brak powiadomień. "Bank BPH Bank zamierza pozostać
    > bankiem pierwszego wyboru dla zamożnych i średniozamożnych Klientów

    Hmmmm, to powinni na dzien dobry dac limit minimalnych wplat
    miesiecznych w wysokosci 5000 zl, skoro tylko takich lubia. Gdyby tak
    zrobili, a nie 100 zl, to bym konta nie otworzyl. Bajki jakies opowiadasz.

    Rozumiem tez, ze jestes bogatym klientem i masz generalnie w dupie, czy
    bank Ci zablokowal 200 zl, czy 5000. To nie sa kwoaty, o ktorych w ogole
    warto rozmawiac. A jak pojdziesz do sklepu i karta nie zaplacisz, bo
    bankowi cos sie z lekka walnelo i na koncie za duzo zablokowal (albo
    klamal co do wysokosci salda), to z duma rozgladasz sie dookola, zeby
    wszyscy zobaczyli jak wyglada prawdziwy klient BePeHahahahaha. ROTFL

    > miesięczny generujesz na rachunku (masz to w historii) żeby wymagać aby BPH
    > traktował Ciebie po partnersku? Sprawdza się powiedzenie "małe pieski
    > najgłośniej szczekają".

    Ja jestem bardzo maly piesek. Przewalam przez konto w BePeHahahahaha
    kilka tysiecy miesiecznie.

    Swoja droga rozumiem, ze bogatego klienta mozna olewac, nie dawac mu
    aktualnych informacji, realizowac uslugi tak jak wyjdzie, a nie jak byc
    powinno itd. Gratuluje pomyslu. Siedz w tym parabanku dalej. Zycze
    powodzenia.

    > Pozostaję z szacunkiem i życzę powrotu do Banku z pozycją co najmniej
    > średniozamożnego klienta (obrót >10000 PLN /mies.).

    A skad wiesz, ze nie jestem takim klientem? Ze nie testuje nowego banku?
    W kazdym razie BePeHahahahaha test oblalo.

    Bartol

  • 54. Data: 2004-05-31 13:45:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Wiecie co, znudzilo mi sie juz. Wiecej o tym parabanku pisal nie bede.

    Nie wysylajcie gratulacji na priva, bo nie czytam tego konta,
    Bartol

  • 55. Data: 2004-05-31 13:45:47
    Od: "yayco" <i...@s...com>

> [...]
    >najgłośniej szczekają".
    >
    >Zastanawiam się kto jest tutaj bardziej arogancki, Bank czy poster?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 56. Data: 2004-05-31 14:12:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    >Zastanawiam się kto jest tutaj bardziej arogancki, Bank czy poster?

    Poster jest zwyklym chamem, a bank jest glupi.

    Bartol

  • 57. Data: 2004-05-31 14:13:54
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    > Użytkownik "Bartol Partol" odpisał:
    > A skad wiesz, ze nie jestem takim klientem? Ze nie testuje nowego banku?
    > W kazdym razie BePeHahahahaha test oblalo.

    Bartolu! Gdybyś był zamożnym klientem nie narzekałbyś na grupie. Dostałbyś
    np. piękne pióro Cartiera ze złotą (18K) stalówką jako rekompensatę za
    niedoskonałości wdrażanego systemu i zapomniałbyś o wszystkich problemach.
    Swoją drogą, banki nie służą do testowania, ale do korzystania z nich przez
    klientów i generowaniu zysku banku. Z BPH jestem zadowolony jak z żadnego
    innego banku!

> [...]
    >klamal co do wysokosci salda), to z duma rozgladasz sie dookola, zeby
    >wszyscy zobaczyli jak wyglada prawdziwy klient BePeHahahahaha. ROTFL

    Stosuję dywersyfikację kredytową, mam kilka kart (z których korzystam!) i
    noszę gotówkę.
    Dobrze że zapisałeś się do mBanku, może tam jakaś złota rybka będzie
    spełniała Twoje życzenia.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 58. Data: 2004-05-31 14:20:08
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał:

    > Poster jest zwyklym chamem, a bank jest glupi.

    Dobrze, że nie odwrotnie, bo bym polemizował; moje IQ wynosi 155 (wg Mensy).

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 59. Data: 2004-05-31 14:20:45
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Poster jest zwyklym chamem, a bank jest glupi.

    Starałem się ująć to delikatniej

  • 60. Data: 2004-05-31 14:23:36
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Dobrze, że nie odwrotnie, bo bym polemizował; moje IQ wynosi 155 (wg Mensy).

    To tyle co u mojej 12 letniej córeczki
    yayco (LL.M., Ph.D)