  • 31. Data: 2012-08-12 23:17:56
    Temat: Re: Będzie dobrze
    Od: x <a...@g...com>

    > A teraz Ty.
    >
    > Proszę znajdź podobieństwa z sytuacją dziś.
    >
    > A na końcu napisz coś o swojej przytomności.

    Co ty mi za litanie wypisujesz, znam to lepiej od ciebie, gdyby nie
    amnestia z 83 to bym siedział. Czasy były obrzydliwe, ale takiej
    przebiegłej obłudy, zakłamania i hipokryzji jak dziś to nie pamietam.

  • 32. Data: 2012-08-13 08:53:08
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    x wrote:

    > Co ty mi za litanie wypisujesz, znam to lepiej od ciebie, gdyby nie
    > amnestia z 83 to bym siedział. Czasy były obrzydliwe, ale takiej
    > przebiegłej obłudy, zakłamania i hipokryzji jak dziś to nie pamietam.

    No to jesteś starszy ode mnie i na pamięć Ci się rzuciło. Ale wyjście nie
    było z obłudy tylko z demokracji. Pisałeś, że w PRLu było więcej demokracji
    niż dziś.
    Dobrze pamiętasz pracę instruktora partyjnego bo świetnie obracasz kota
    ogonem.

    PS
    Ja bym nie siedział, nie byłem bohaterem, nic nie wyzwoliłem, milicja mnie
    po głowie nie pałowała, może dlatego pamiętam jak było. Np to że rok po
    studiach zarabiałem $45, a mój syn, po tej samej uczelni, rok po studiach
    zarabia $1500. Tu w Polsce jako pracownik najemny.

    PS2
    Jaka obłuda? Kto jest obłudny? Telewizja Trwam, Uwarzam Rze, Gazeta Polska,
    czy kazania pod Jasną Górą. Gdzie tam widzisz obłudę. Czysta prawda stamtąd
    płynie. Powtórzę Ci jeszcze raz w PRLu było tylko jedno źródło informacji.
    Nie było prof. Rybickiego gdy zapowiadała się katastrofa gospodarcza ani
    prof.Biniendy po tragedii pod Warszawą.
    Jakieś ziółka bierz na pamięć.
    A może tęskni Ci się sytuacja gdy w całej prasie będą tylko Twoje myśli?
    Taki powrót do lat młodości.

  • 33. Data: 2012-08-13 12:42:59
    Od: x <a...@g...com>

    W dniu 2012-08-13 08:53, totus pisze:

> [...]
    > Jakieś ziółka bierz na pamięć.
    > A może tęskni Ci się sytuacja gdy w całej prasie będą tylko Twoje myśli?

    Nie chce mi się z tobą gadać.

  • 34. Data: 2012-08-13 21:00:23
    Od: ichi <a...@d...gh>

    x wrote:

    > Nie chce mi się z tobą gadać.

    Nie poddawaj sie dyktatowi totusa!

    --
    ichi

  • 35. Data: 2012-08-14 10:00:23
    Od: a...@g...com

    >Jaka obłuda? Kto jest obłudny? Telewizja Trwam, Uwarzam Rze, Gazeta Polska,
    >czy kazania pod Jasną Górą. Gdzie tam widzisz obłudę. Czysta prawda stamtąd
    >płynie.

    Najwyraźniej widzę totusie (z małej litery), że jakoś nie podchodzą ci prawicowe
    media. Ciekawy jestem czy powodem tej niechęci jest fakt, że można tam poczytać o
    teoriach spiskowych o których nie usłyszysz w Solorzowsko-Walterowskim mediach ?:

    Przyczynek do teorii spiskowej

    "[...] Tak jest w czasie pokoju - ale obecnie między bezpieczniackimi watahy panuje
    stan wojny, którego początkiem było ubiegłoroczne zatrzymanie przez CBA "ojca
    wszystkich ojców", generała Gromosława Czempińskiego, zaś śmierć generała
    Petelickiego "bez udziału osób trzecich" wskazuje na eskalację konfliktu, który
    obecnie szybkimi krokami zmierza do ostatecznego rozwiązania. Ważnym jego elementem
    jest pozbawienie, eliminowanej obecnie przez soldateskę, SB-ckiej watahy, jej
    materialnej "bazy" - i to wyjaśnia przyczynę serii bankructw firm branży
    turystycznej, podobnie jak upadłość OLT Express i Amber Gold. [...]".

    --
    Pozrawiam
    Endriu

  • 36. Data: 2012-08-14 10:54:46
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    a...@g...com wrote:

> [...]
    > prawicowe media. Ciekawy jestem czy powodem tej niechęci jest fakt, że
    > można tam poczytać o teoriach spiskowych o których nie usłyszysz w

    Wniosek jest zupełnie błędny. Każde media mają jakiś cel w publikowaniu
    swoich tekstów. W/g mnie obiektywizm mediów nie istnieje i nigdy nie
    istniał. Każde medium to osobna firma komercyjna, która ma swoja klientele
    docelową i, żeby zarabiać, musi ją zaspokoić.
    Dyskutowałem z poglądem, ze informacja w Polsce jest zakłamana. Ponieważ są
    w Polsce, z grubsza, dwie grupy mediów, każde o przeciwstawnych poglądach na
    świat, to jeżeli są zakłamane te o poglądach zbliżonych do PO (tak
    zrozumiałem) no to jasnym jest, że te o poglądach zbliżonych do PiS nie są
    zakłamane.
    Wskazywałem, że do jednych i do drugich poglądów jest swobodny dostęp i
    pokazałem, ze w PRLu sytuacja była diametralnie inna. Tam było tylko jedno
    źródło informacji i media były kontrolowane w takim stopniu, że trudno jest
    to sobie wyobrazić. Były ingerencje w słowa, w zdania. Cenzor nieomal pisał
    teksy jeżeli autor nie odgadł jego intencji. Nie ma to się nijak do obecnej
    sytuacji gdzie odpowiednie grupy mediów z własnej woli liżą dupę przez
    siebie wybranym partiom.
    Co do własnej wiary w informacje publikowane tu czy tam nic nie pisałem.

  • 37. Data: 2012-08-15 17:35:16
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Np to że rok po
    > studiach zarabiałem $45, a mój syn, po tej samej uczelni, rok po studiach
    > zarabia $1500. Tu w Polsce jako pracownik najemny.

    Donald, to ty? Michał chyba ma więcej po bokach, wszak Excela zna.

    Ja też tyle zarabiałem pracując w energetyce. A córki moje, każda po dwa
    dyplomy z różnych uczelni nic nie zarabiają teraz. Excela znają na pewno
    lepiej od Michała.

    Aha, Donaldzie, to że kiedyś były tylko 2 programy, a teraz dużo, że jest
    teraz internet a wtedy nie było, itd, to nie jest twoja zasługa.
    Zagalopowałeś się. W USA też wtedy nie było internetu, no cóż mogłeś o tym
    nie wiedzieć. Tylko przypominam żebyś się nie zachłysnął swoimi sukcesami.

    :)

    kc

  • 38. Data: 2012-08-23 00:25:39
    Od: jeremy <j...@v...pl>

    XXL pisze:

    > Jeśli zrozumiałem to określenie "ta ekipa" dotyczy obecnie rządzącej koalicji
    > PO-PSL ?

    ta e-kupa to PO-PIS-SLD-PSL oraz wszystkie odgalezienia