  • 1. Data: 2010-05-27 10:11:45
    Temat: Belka:)
    Od: h...@p...onet.pl

    nareszcze pragmatyczny i fachowy człowiek na stanowisku prezesa banku PZPR

  • 2. Data: 2010-05-27 12:03:17
    Temat: Re: Belka:)
    Od: fatso <f...@n...com>

    h...@p...onet.pl wrote:
    > nareszcze pragmatyczny i fachowy człowiek na stanowisku prezesa banku PZPR

    Tez zwrocilem uwage: prof.Belka, czlonek lodzkiej grupy ekonomicznej,
    sprawdzil sie doskonale jako
    czlowiek u steru ekonomicznego Polski. Mimo, ze trefny ideowo bo
    przeciez pracowal dla nowej Lewicy.
    No i co z tego? Blogoslawienstwem Polski w tych nowych czasach byl fakt,
    ze ludzie od ekonmii, poczynajac od
    wielkiego Leszka Balcerowicza po Zyte Gilowska i tego przyszywanego
    Polaka u Tuska- jak mu tam?
    Wszyscy oni byli dobrzy, racjonalni w swoich dzialaniach i korzystni dla
    kraju na swoich stanowiskach.
    Belka, moim zdaniem, sie nada na szefa NBP a swiat go doceni.

    fatso

  • 3. Data: 2010-05-27 12:14:11
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    Nareszcze pragmatyczny i fachowy człowiek na stanowisku prezesa banku PZPR

    No właśnie, sami amatorzy, teoretycy i dyletanci rządzą tą Polską :-)
    Po teoretyku Balcerowiczu będzie kolejny dyletant Belka ???

  • 4. Data: 2010-05-27 20:36:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ja bym tam nie chcial, zeby NBP rzadzil koles, ktory lze jak pies. Jak
    zwykle XXL masz niezle autorytety.

    D.

  • 5. Data: 2010-05-27 22:56:06
    Od: h...@p...onet.pl

    ''010-05-27 15:02:17 | 212.14.45.* | Oszołomowaty
    Refleksje o kandydaturze Marka Belki na stanowisko szefa NBP:

    Prywatyzacji PZU towarzyszyła seria nadużyć. Jedną z kluczowych ról w tej grze
    odegrał Marek
    Belka. Gdyby przyjąć kryterium wielkości przepływów pieniężnych, afera PZU
    zyskałaby miano
    największej afery gospodarczo-politycznej III Rzeczpospolitej. Wszechstronność
    Marka Belki w
    czasie sprzedaży akcji PZU budzi uznanie. Jednocześnie zasiadał w radzie
    nadzorczej BIG Banku
    Gdańskiego zainteresowanego kupnem akcji PZU, jak i w radzie dyrektorów
    holenderskiego banku ABN
    AMRO, który doradzał ministrowi skarbu przy prywatyzacji. W swoich zeznaniach
    przed komisją
    śledczą Belka bagatelizował swoje kontakty z ABN AMRO, jednak w świetle obecnie
    ujawnionych
    dokumentów, nie mówił całej prawdy. Afera PZU to oczywiście nie jedyna wstydliwa
    sprawa za którą
    odpowiadał minister finansów, a później premier Marek Belka - to tylko przykład
    na to jak złym
    dla obywateli politykiem jest Belka. Zatem objęcie stanowiska szefa NBP przez
    osobę podejrzewaną
    o nieprawidłowości, które były powodem ogromnych strat może się skończyć dla
    Polski bardzo źle.
    Niewyjaśniona sprawa fałszywych zeznań przed komisją śledczą i inne niejasne
    działania Belki
    powodują, że jego nominacja na szefa NBP byłaby zdecydowanie zbyt ryzykowna dla
    Polski. Tym
    bardziej dziwi niezwykły pośpiech Bronisława Komorowskiego, który w dodatku nie
    ma mandatu
    społecznego do podejmowania tak ważnych decyzji - o czym mówią
    konstytucjonaliści, których nie
    można podejrzewać o sympatię do PiS.
    http://hotnews.pl/artpolska-856.html

    Minister Rostowski mówi, że Marek Belka jest apolityczny. Tymczasem to dawny
    działacz ZSMP i
    PZPR. Doradca prezydenta Kwaśniewskiego. Minister finansów w rządach
    Cimoszewicza oraz Millera.
    PO wielokrotnie nazywało funkcjonariuszami PiS ludzi bezpartyjnych mających
    poglądy zbliżone do
    PiS - zatem mówienie o apolityczności Belki to hipokryzja ministra finansów w
    rządzie Donalda
    Tuska.'''''''''''''

    2010-05-12 07:02
    RBS zapłaci karę za pranie brudnych pieniędzy

    Royal Bank of Scotland będzie musiał zapłacić rządowi Stanów Zjednoczonych 500
    milionów dolarów. Wszystko dlatego, że przejął mniejszy bank, który przez 10 lat
    prał pieniądze dla banków i prywatnych inwestorów - w tym z Libii i Iranu.

    RBS kupił ABN Amro - bo to właśnie ta instytucja prała pieniądze - jeszcze przed
    kryzysem. Transakcja okazał się fatalna w skutkach nie tylko ze względu na
    zamieszanie banku w nielegalny obrót pieniędzy. BBC pisze, że ABN był też
    poważnie obciążony papierami wartościowymi, które związane były z hipotekami
    niespłacanych nieruchomości.

    Według amerykańskich urzędników, ABN pomagał bankom i osobom z Iranu czy Libii w
    transferowaniu nieopodatkowanych pieniędzy. Proceder ten trwał bardzo długo, bo
    aż 10 lat.

    ABN AMRO (NYSE: ABN) &#8211; jeden z największych europejskich banków. Powstał w 1991
    roku w wyniku fuzji Algemene Bank Nederland oraz Amsterdamsche-Rotterdamsche
    Bank. Jego akcje notowane są na giełdach Euronext i NYSE.

    W 2007 zostało ustalone przejęcie ABN Amro przez konsorcjum Royal Bank of
    Scotland, Banco Santander i Fortis za kwotę 71,9 mld euro[1].

    2010-05-27 14:34
    Kandydatura Belki na szefa NBP to zła decyzja dla Polski

    * Tagi:
    * belka
    * rostowski
    * komorowski
    * po
    * pzu

[...]

    Filip Stankiewicz
    '''''''

    bedziemy mieli zajebistego prezia w NBP:))))))))

  • 6. Data: 2010-05-28 00:44:09
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    h...@p...onet.pl wrote:

    > bedziemy mieli zajebistego prezia w NBP:))))))))

    Czyli co od jutra spadki i mam sprzedawać?