  • 1. Data: 2009-08-17 10:30:13
    Temat: Benchmark dla TFI
    Od: <t...@g...com>

    Witam,

    jestem nowy w świadku funduszy i szukam jakiegoś uniwersalnego benchmarku
    dla funduszy obligacji i funduszy rynku pieniężnego.

    Po przejrzeniu prospektów funduszy wychodzi na to że każdy ma swój
    benchmark.

    Czy jest wam znany jakiś uniwersalny punkt odniesienia do którego można
    byłoby porównać wyniki obu rodzajów funduszy?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-08-17 10:36:02
    Temat: Re: Benchmark dla TFI
    Od: <t...@g...com>

    żeby nie było wątpliwości - interesują mnie osobne benchmarki dla każdego z
    rodzaju funduszy.

  • 3. Data: 2009-08-17 10:38:52
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    http://lmgtfy.com/?q=benchmark+fundusz+pieni%C4%99%C
    5%BCny

    DJ

  • 4. Data: 2009-08-17 11:28:43
    Od: <t...@g...com>

    mały update
    znalazłem benchmarki

    Benchmark IRFU-pdp jest skonstruowany w oparciu o indeks opisujący
    zachowanie się rynku polskich obligacji skarbowych IROS, którego udział
    wynosi 100%.

    Benchmark IRFU-rpp jest skonstruowany w oparciu o indeks opisujący sytuację
    na pieniężnym IRP_WIBID_1M, którego udział wynosi 100%.

    czy ktoś może ma dostęp do danych? excel, metastock, lub inny łatwy do
    "obrobienia" format?

    pzdr