  • 1. Data: 2004-07-02 09:58:39
    Temat: Berliner Volksbank eG
    Od: "Tom" <a...@p...fm>

    Witam grupowiczow
    Mam pytanie czy w ostatnich miesiacach ktos załozyl konto w Berliner
    Volksbank eG, bo droga mailowa dostałem odpowiedz
    "We open only an account, if you live at least three months in Germany."
    I nie wiem czy pismaki mailowe są niedouczone czy sie zmieniły przepisy
    Tomek

  • 2. Data: 2004-07-02 17:00:12
    Temat: Re: Berliner Volksbank eG
    Od: "Tom" <a...@p...fm>

    wlasnie dostalem odpowiedz od Spardy cyt."An other condition is the living
    or working in the new Lands of the Federal Republic or Berlin."

    moze rozmowa z nimi poprzez maila to nie najlepszy pomysl ? z gory skreslaja
    i mowia ze nie mozna bo cos bede kombinowal ,bo jestem Polakiem ?