  • 21. Data: 2011-02-04 23:58:39
    Temat: Re: Bezpieczne platnosci karta - PIN
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2011 4:26 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale tu czegoś nie rozumiem - chyba negacja Ci nie wyszła.

    ... reklamacji transkacji ....

  • 22. Data: 2011-02-05 23:44:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 04 Feb 2011 17:27:59 +0100, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Uderzają. Ale bardzo rzadko, za to z takim efektem, że nadrabiają statystykę za
    > kilkadziesiąt milionów lat wstecz. :)

    Na razie tylko na filmach ;)
    (i niech tak zostanie)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2011-02-06 08:35:51
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-02 20:16, Borys Pogoreło pisze:
    > Jak widać - nie uderzają. Po prostu się przyznaj, że palnąłeś tekst rodem
    > z "Faktu".

    Mnie minęło o jakieś 3 metry. I nie zamierzam dyskutować czy było to
    szybko pędzące zamarznięte gówno wyrzucone z samolotu.

    --
    Raf

  • 24. Data: 2011-02-06 09:29:01
    Temat: Re: Bezpieczne platnosci karta - PIN [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 00:44:20 +0100, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    wklepał(-a):

    > Na razie tylko na filmach ;)
    > (i niech tak zostanie)

    Niestety nie tylko na filmach. Dawno żadnego nie by [connection reset by peer]

    --
    Sławomir Szyszło

  • 25. Data: 2011-02-06 11:05:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mnie minęło o jakieś 3 metry. I nie zamierzam dyskutować czy było to
    > szybko pędzące zamarznięte gówno wyrzucone z samolotu.

    Meteoryt od gówna łatwo odróżnić po szybkości spadania (gówno znacznie
    wolniej, nawet mini-krateru nie zrobi) oraz temperaturze (gówno znacznie
    zimniejsze) no i świeceniu (gówno nie świeci). Tak więc nie ma w takim
    przypadku za bardzo miejsca na wątpliwości.

  • 26. Data: 2011-02-06 15:50:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 06 Feb 2011 09:35:51 +0100, Rafał napisał(a):

    > Mnie minęło o jakieś 3 metry.

    Trafiających czwórki i piątki w totka też jest sporo ;)

    > I nie zamierzam dyskutować czy było to
    > szybko pędzące zamarznięte gówno wyrzucone z samolotu.

    Z samolotami to akurat urban legend, nieczystości są wysysane na lotnisku
    ze zbiorników.

    Rozumiem, że nie szukałeś tego, skoro teraz nie wiesz co to było? Błąd.
    Meteoryty są sporo warte.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2011-02-06 16:05:10
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-06 16:50, Borys Pogoreło pisze:
    > Rozumiem, że nie szukałeś tego, skoro teraz nie wiesz co to było? Błąd.
    > Meteoryty są sporo warte.

    Pierwszą moją myślą było, skąd ten gwizd i jakim cudem to nabrało
    takiego pędu lecąc z 10 piętra. Rozprysło się na betonie. Więc jak już
    odrzuciłem na drugi dzień myśl, że sąsiedzi przygotowali zamach to
    pozostaje tylko jedna ewentualność.

    --
    Raf

  • 28. Data: 2011-02-06 16:42:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 06 Feb 2011 17:05:10 +0100, Rafał napisał(a):

    > Pierwszą moją myślą było, skąd ten gwizd i jakim cudem to nabrało
    > takiego pędu lecąc z 10 piętra. Rozprysło się na betonie.

    No bez żartów, meteoryt poszatkowałby ten beton.

    > Więc jak już odrzuciłem na drugi dzień myśl, że sąsiedzi przygotowali
    > zamach to pozostaje tylko jedna ewentualność.

    Raczej komuś coś spadło z balkonu. Przy spadku z 10 piętra na poziomie
    ziemi miałoby już prędkość w okolicach 22 m/s.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl