  • 41. Data: 2005-12-18 23:13:41
    Temat: Re: Bezpieczniejsze KK Citka
    Od: k...@p...onet.pl

    > A gdzie to się potwierdza? Właśnie dostałem z wyciągiem OWU. Dla opóźnienia
    > odlotu max limit to 3000 PLN - 250 PLN za godzinę, powyżej 4h. Limit 1500
    > PLN dotyczy opóźnienia bagażu.

    OK. Ja jeszcze nie dostalem...

    > Natomiast ubezpieczenie "Tańsze zakupy" jest niewiele warte. Różnica w cenie
    > musi wynieść co najmniej 200 PLN.

    No to wychodzi, ze w przypadku tego ubezpieczenie zadziala ono przy jakichs
    grubszych zakupach i grubszych roznicach w cenie.

    Pozdrawiam,
    Karciarz

  • 42. Data: 2006-01-04 14:59:44
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Wiec? No nie rozumiem - czy chcesz powiedziec, ze fura ludzi lata lotami
    > krajowymi i takie ubezpieczenia tam by im sie glownie przydaly? Ja rozumiem, ze
    > tu mowa o sytuacji, gdy wylatujesz gdzies za granice z przesiadka, badz wracasz
    > do Polski z przesiadka gdzies za granica i tam wlasnie sa te opoznienia.
    > Ewentualnie bez przesiadki startujesz z zagranicy do Polski. Takie sytuacje
    > zgrubsza pokrywaja sporo lotow jak sadze.

    1. Nie czytałeś wątku. Ktoś cieszył się, że w przypadku opóźnienia
    _wylotu_ z Polski dostanie wypłatę. Niestety tak nie będzie...

    2. Nie rozumiem dyskryminacji nie-Warszawiaków...
    Przyznam, że mi jest obojętnie, czy mam czekać 5h we Frankfurcie czy te
    same 5h w Warszawie.
    Ba... Wolę we Frankfurcie tam przynamniej można coś sensownego zrobić ot
    choćby pójść do Business Lounge a na Domestic w Warszawie już nie...
    Ostatnio wracałem ze Wszchodu (8h lotu, 14h w podróży) a tu LOT odwołuje
    dwa rejsy do Krakowa i ma mnie w d...e! Czas oczekiwania 5h - brak
    zwrotu za bilet.

    Tomek

  • 43. Data: 2006-01-04 15:00:39
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > A co jest nie tak? Za mala kasa? Za duze opoznienie, nawet jak na Centralwings?
    > Czy moze wylaczenie lotow krajowych? :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karciarz

    Wyłączenie lotów z przesiadką w Warszawie.