  • 1. Data: 2004-01-13 16:13:35
    Temat: Bibliografia - Ryzyko kredytowe
    Od: "Chris" <k...@f...polbox.pl>

    Poszukuje ogolnodostepnych publikacji czy ksiazek omawiajacych metodologie
    oceny ryzyka kredytowego dla potrzeb kredytu bankowego.
    Oczywiscie na rynku jest wiele publikacji, ale zalezy mi na wskazaniu tych,
    ktore uwazacie za cenne, czy wyrozniajace sie klarownoscia prezentacji
    tematu, czy tez zawartymi ciekawymi myslami.

    Calosc potrzebna mi jest do opracowania akademickiego, wiec wdzieczny bede
    za wskazanie tytulow i autorow polecanych przez Was pozycji.

    pozdrawiam i z gory serdecznie dziekuje

    Chris