eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBłędny przelew do US z Multibanku - c.d.Błędny przelew do US z Multibanku - c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz A. Jasiński" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Błędny przelew do US z Multibanku - c.d.
    Date: Sun, 26 May 2002 23:40:47 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <3...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pg124.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1022449403 506 217.99.225.124 (26 May 2002 21:43:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 May 2002 21:43:23 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl,en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:0.9.4) Gecko/20011128
    Netscape6/6.2.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:184483
    [ ukryj nagłówki ]

    Przypomnę krótko, że wykonywałem 2 przelewy do US z konta
    prywatnego. Operacje odbywały sie w placówce bo chciałem od
    razu mieć potwierdzenia (i taniej). Doradca wykonał
    pomyłkowo 3 przelewy zamiast dwóch: dokładnie to wykonywanie
    jednego przelewu Pani przerwała, i odpowiednio go nie anulowała.

    Ostatnio (moje opowiadanie) skończyło się na tym, że Pani
    zadzwoniła do mnie z prośbą o stawienie się w placówce w
    celu podpisania pisma do US z prośbą o zwrot.

    Podejrzewałem, że pismo mi się nie spodoba, więc poprosiłem
    Panią, aby mi wcześniej je udostępniła. Przysłała mi je
    emailem ! :-)) Oczywiście pismo było niezgodne ze stanem
    faktycznym: wynikało z niego, że to ja błędnie zleciłem
    jeden przelew, a przecież to nie ja się pomyliłem.
    Zaproponowałem własną wersję pisam w formie oświadczenia: w
    którym stoi że ten błędny przelew nie został przez mnie
    zlecony no i że jest błędny. Zasugorowałem aby to bank (a
    nie ja) zwrócił się do US o zwrot kwoty.
    Takie też pisma zostały zrobione (moje oświadczenie i
    wniosek ze strony banku), na obu ja się podpisałem.

    Po kilku dniach znów telefon z Multi, że US nie przyjmuje
    takiej formy wniosku z zwrot. O zwrot musi wystąpić osoba,
    do której należy rachunek, z którego poszedł błędny przelew.
    Paranoja, ale takie życzenia ma US. No trudno, nie mam czasu
    jeszcze na zatargi z US. Skapitulowałem. Podpisałem
    dokument, w którym to ja zwracam się o zwrot przelewu, ale
    na konto Pani dysponentki.

    Po kilku dniach telefon .... oczywiście od mojej ulubionej
    Pani z Multi. US oświadcza że zwrot musi być na moje konto.
    Kolejna paranoja. No trudno, kolejna wizyta w Multi.
    Ustaliliśmy że zwrot z US przyjdzie do mnie, a ja później to
    odeślę na konto Pani. I na dzisaj jest taki stan.

    Wszystko ze strony Multibanku odbywało się w formie próśb:
    czy mógłby Pan przyjśc do placówki, itd.
    Za trzecią iteracją Pani już nawet stwierdziła, że jest to
    dla niej duża nauczka, aby się już tak nie mylić.
    Zwrot dla mnie (który poszedł ze strony Multibanku w 2h po
    zgłoszeniu reklamacji) został sfinansowany przez tą Panią
    właśnie, a nie np. z środków placówki czy czegoś takiego.

    Ciekawe jak postępują inne banki w takich przypadkach?

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1