  • 11. Data: 2011-07-07 12:50:18
    Temat: Re: Bluecash nie obsługuje już mBanku?
    Od: " " <a...@g...pl>

    Blue Media SA <b...@g...com> napisał(a):
    ^^^^ ^^^^^
    > to tylko chwilowe! mBank wr=F3ci ;-)

    Hehe, podoba mi się nadawca ;-) OK, zatem uzbrajam się w cierpliwość. ;-)

  • 12. Data: 2011-07-07 12:54:47
    Od: "m" <m...@g...pl>

    Blue Media SA <b...@g...com> napisał(a):

    > to tylko chwilowe! mBank wróci ;-)

    dziś, jutro?
    Bo muszę zrobić przelew i nie wiem czy mam iść do konkurencji czyli paypala :)

  • 13. Data: 2011-07-07 13:09:38
    Od: " " <a...@g...pl>

    Konfabulator <k...@g...pl> napisał(a):

    > Można próbować zrobić szybką wpłatę na PayPal mTransferem, a potem zlecić
    > wypłatę na konto bankowe. Ale znając PayPal to po kilku takich ruchach
    > zablokują konto do weryfikacji i zażądają dowodów osobistych, pitów i 4
    > zaświadczeń i kropli krwi do porównań DNA i zablokują kasę na rok...

    Widzę limity, więc w użycie PayPala wchodzi w grę tylko w sytuacji awaryjnej.
    Rozumiem, że lepiej podać numer swojego konta poza mBankiem, tak? Bardzo tego
    pilnują?

  • 14. Data: 2011-07-07 13:13:16
    Od: " " <a...@g...pl>

    > dziś, jutro?
    > Bo muszę zrobić przelew i nie wiem czy mam iść do konkurencji
    > czyli paypala :)

    Napisali mi, że "prawdopodobny czas przywrócenia mBanku w usłudze BlueCash to
    koniec obecnie trwającego tygodnia." A jaką konkurencję (poza PayPalem, który
    przecież nie jest realną konkurencją) masz na myśli?

  • 15. Data: 2011-07-07 13:14:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-07 12:42, a...@N...gazeta.pl pisze:
    > Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
    > dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku? :( :( :(

    "No i po co od razu siac panikę na forum?
    Wystarczy jeden telefon na ich infolinię i natychmiast dowiadujemy się
    co jest grane. Mi odpowiedział miły gość, że przerwa potrwa
    prawdopodobnie do końca tygodnia.
    Proponuję więc zakończyć temat."

  • 16. Data: 2011-07-07 13:31:42
    Od: "m" <m...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Napisali mi, że "prawdopodobny czas przywrócenia mBanku w usłudze BlueCash to
    > koniec obecnie trwającego tygodnia." A jaką konkurencję (poza PayPalem, który
    > przecież nie jest realną konkurencją) masz na myśli?

    Jest konkurencją, bo można zrobić przelew z kk. Plus, że darmowy. Minus, że
    długo to trwa.