  • 11. Data: 2013-02-16 07:52:38
    Temat: Re: "Blyskawiczne" zamykanie Meritum
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-15 21:09, Kris napisał(a):
    > Sam niestety jako pierwszy spaliłeś temat pytając publicznie (...)

    Wytłumaczcie mi dlaczego dzielenie się wiedzą jest "paleniem tematu"?

    --
    TrzyLinie

  • 12. Data: 2013-02-16 09:34:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lutego 2013 07:52:38 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

    > Wytłumaczcie mi dlaczego dzielenie się wiedzą jest "paleniem tematu"?

    Może to i przypadek ale jak neoniusz upublicznił ze poprzez Skycash można z synca
    kasę wyciągać to za niedługi czas synec to zablokował;)

  • 13. Data: 2013-02-16 09:54:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 16.02.2013 09:34, Kris wrote:

    > Może to i przypadek ale jak neoniusz upublicznił ze poprzez Skycash można z synca
    kasę wyciągać to za niedługi czas synec to zablokował;)

    ROTFL! Ty tak jakby czytasz ale chyba nie rozumiesz. W jedynym poscie, o
    ktorym pamietam, pytalem tylko o MCC Skycash zeby spelnic warunki
    kindlowej promocji dla paru osob bez kupowania czegokolwiek. Faktycznie,
    niezle "ujawnienie" i rozwalenie systemu. Szczegolnie ze sync pojawil
    sie tam tylko dlatego bo podaje MCC.

    "Ktoś wie jaki MCC ma centrum kart Skycash? Chodzi mi głównie o to czy
    nie podpadają pod quasi-cash. Jeśli ktoś "płacił" kartą Synka w Skycash
    to na wyciągu powinien być podany MCC (to chyba jedyny bank, gdzie przy
    rozliczaniu transakcji podają MCC)"

  • 14. Data: 2013-02-16 13:56:09
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-16 09:34, Kris pisze:

    > Może to i przypadek ale jak neoniusz upublicznił ze poprzez Skycash można z synca
    kasę wyciągać to za niedługi czas synec to zablokował;)

    Olaboga ;)

    IMO chyba lekka przesada - no chyba żeby założyć że w bankach siedzą
    same debile & przygłupy i muszą czerpać wiedzę z p.b.b jak się nie dać
    skubać ;)

    Z drugiej strony Synek dość szybko zareagował - z BC & mBąka chyba
    dłużej można było korzystać, .... no tak - penwnie też się "dowiedzieli"
    z p.b.b i załatali dziurkę - LOL

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-02-17 15:35:43
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 16 Lut, 13:56, Waldek <m...@n...dam> wrote:

> [...]
    >
    > Z drugiej strony Synek dość szybko zareagował - z BC & mBąka chyba
    > dłużej można było korzystać, .... no tak - penwnie też się "dowiedzieli"

    Żadna przesada. Mowa jest srebrem ale milczenie jest złotem.

  • 16. Data: 2013-02-18 08:39:21
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 17:33:03 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    transakcyjnym o zamkniecie konta. Konto nadal jest, a ja dostalem wiadomosc, ze maja
    miesiac czasu.

    > A pisales, ze wypowiadasz w zwiazku ze zmianami w regulaminie?
    > Teraz zadzwonilem i poinformowano mnie, ze rzeczywiscie z dniem
    > wczorajszym umowy sa rozwiazane a karta pojawia sie dlatego, ze maja
    > wolna synchronizacje danych. LOL. Mila pani zastrzegla przy okazji dla
    > mnie te karte jakby synchronizacja miala jeszcze dluzej potrwac...

    No wlasnie nie napisalem - pewnie tu lezy problem.
    Ale trudno - cza ten miesiac poczekac

    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2013-02-18 10:19:11
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "jerry ." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

> [...]
    > z p.b.b i załatali dziurkę - LOL

    >Żadna przesada. Mowa jest srebrem ale milczenie jest złotem.

    A... to rozumiem ze kolega zagląda tutaj
    żeby "posłuchac" ....milczenia ;)

  • 18. Data: 2013-02-18 11:08:37
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 18 Lut, 10:19, "Waldek" <j...@t...mam> wrote:
    > Użytkownik "jerry ." <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:5fb0ad8b-8d19-4417-9e51-24d8d9a44c3e@
    e10g2000vbv.googlegroups.com...

    > A... to rozumiem ze kolega zagląda tutaj
    > żeby "posłuchac" ....milczenia  ;)

    Dokładnie tak. Bo jak widać, słychać i czuć "wyłożenie kawy na ławe"
    nie jest optymalnym rozwiązaniem.

  • 19. Data: 2013-02-18 12:02:30
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-18 11:08, jerry . napisał(a):
    wiadomościnews:5fb0ad8b-8d19-4417-9e51-24d8d9a44c3e@
    e10g2000vbv.googlegroups.com...
    > Dokładnie tak. Bo jak widać, słychać i czuć "wyłożenie kawy na ławe"
    > nie jest optymalnym rozwiązaniem.

    Jeśli ktoś nie wyłoży, to Twoja optymalizacja w ogóle nie dojdzie do skutku.
    IMHO, optymalnie jest optymalizować interes grupowy zamiast osobistego.

    --
    TrzyLinie

  • 20. Data: 2013-02-18 15:38:35
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 18 Lut, 12:02, TrzyLinie <t...@o...pl> wrote:
> [...]

    > IMHO, optymalnie jest optymalizować interes grupowy zamiast osobistego.

    Ok, to ja już w tym temacie nie mam nic do powiedzenia.