  • 1. Data: 2010-08-02 20:58:21
    Temat: Brawo Skippy ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    http://ifutures.pl/bie-t1722-20.html#p17249

    Wszytsko wskazuje na to, że trójkąt wejdzie.
    Brawo Skippy !!!!.

    Tak trzymać.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-02 23:10:39
    Temat: Re: Brawo Skippy ....
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > http://ifutures.pl/bie-t1722-20.html#p17249
    >
    > Wszytsko wskazuje na to, że trójkąt wejdzie.
    > Brawo Skippy !!!!.
    >
    > Tak trzymać.

    Panowie, wy naprawdę wierzycie w te wszystkie linie proste, parabole i inne
    pierdoły? Przecież to nie działa. Liczy się tylko trend :)

  • 3. Data: 2010-08-03 06:42:53
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Panowie, wy naprawdę wierzycie w te wszystkie linie proste, parabole i
    > inne
    > pierdoły? Przecież to nie działa. Liczy się tylko trend :)

    He, he.Z drugiej strony wystarczy, że jakiś polityk (lub/i np minister
    finasów) w jakimś innym (!) kraju coś chlapnie i już wig20 leci na pysk :)

    Bartłomiej Miara

  • 4. Data: 2010-08-03 07:38:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > Panowie, wy naprawdę wierzycie w te wszystkie linie proste, parabole i
    > inne pierdoły? Przecież to nie działa. Liczy się tylko trend :)

    Jak rozpoznajesz trend i jak rozpoznajesz kiedy się zmienia?

  • 5. Data: 2010-08-03 07:40:49
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak rozpoznajesz trend i jak rozpoznajesz kiedy się zmienia?

    Jak wszyscy. Na wykresie danych historycznych.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-08-03 07:49:48
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak wszyscy. Na wykresie danych historycznych.

    Są kłopoty komunikacyjne. Nie pytałem "gdzie" tylko "jak". Jakim narzędziem?

  • 7. Data: 2010-08-03 08:51:07
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Są kłopoty komunikacyjne. Nie pytałem "gdzie" tylko "jak". Jakim
    > narzędziem?

    Tak samo jak zawodowi analitycy. Patrzy co się wydarzyło i dorabia opowieść.
    8-)

  • 8. Data: 2010-08-03 10:55:20
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    totus wrote:

    > Jak rozpoznajesz trend i jak rozpoznajesz kiedy się zmienia?

    Z grubsza patrzę jak wypadają kolejne minima. Jeśli coraz wyżej to jest
    trend rosnący. Od jakiegoś czasu przestałem wierzyć, że spekulacja na
    liniach trendu pozwala zarobić.

  • 9. Data: 2010-08-04 01:24:45
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://ifutures.pl/bie-t1722-20.html#p17249
    >
    > Wszytsko wskazuje na to, że trójkąt wejdzie.
    > Brawo Skippy !!!!.

    nie wspominaj tutaj durniu tego małego podszywaca i wielokrotnego bankruta.
    Najlepiej baranie wypierniczaj tam gdzie ten pajac i nie śmieć tu wiecej.
    trójkąt ci wejdzie i zostanie.