  • 1. Data: 2009-09-27 15:11:22
    Temat: Bunt partnerów Polbanku
    Od: "Miszcz2009" <m...@n...pl>

    Wszystko wskazuje na to, że Polbank chce się pozbyć swoich placówek
    partnerskich w białych rękawiczkach - obniżąjąc prowizje partnerów,
    doprowadzając ich do bankructwa, aby sami oddali placówki. Partnerzy zrywają
    umowy z Polbankiem, ale powołali już Stowarzyszenie poszkodowanych przez
    Polbank i zamierzają walczyć o odszkodowania w sądach. Czyżby powtórka z
    Dominetu? Polecam:

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,70682
    87,Bunt_w_oddzialach_Polbanku__Stracili_prace_i_maja
    tek.html

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7072658,Partnerz
    y__Polbankowi_nie_odpuscimy.html

    http://www.franczyzawpolsce.pl/index.php?option=com_
    content&task=view&id=1660&Itemid=53&pl_page=1&pl_ppa
    ge=1

    http://www.franczyzawpolsce.pl/index.php?option=com_
    content&task=view&id=1668&Itemid=53&pl_page=1&pl_ppa
    ge=1

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bunt-w-oddzialach-pa
    rtnerskich-Polbanku-EFG-2021365.html

  • 2. Data: 2009-09-27 17:32:21
    Temat: Re: Bunt partnerów Polbanku
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Wrz, 17:11, "Miszcz2009" <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > umowy z Polbankiem, ale powołali już Stowarzyszenie poszkodowanych przez
    > Polbank i zamierzają walczyć o odszkodowania w sądach. Czyżby powtórka z

    Placówek partnerzy nie oddadzą. Przejdą do konkurencji, która
    prawdopodobnie za tym buntem stoi...;-)

  • 3. Data: 2009-09-27 17:36:02
    Od: "TBK" <t...@y...com>

    >prawdopodobnie za tym buntem stoi...;-)

    czujem pismo nosem że to VW bank

    jk

  • 4. Data: 2009-09-27 18:18:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Miszcz2009" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrywają umowy z Polbankiem, ale powołali już Stowarzyszenie poszkodowanych
    > przez Polbank i zamierzają walczyć o odszkodowania w sądach. Czyżby

    A pewnie powinni podwyzszac prowizje, bo marze spadaja a NCL rosnie... Jak
    to mowia, punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Ja tam sie zgadzam z
    tym co mowi Polbank, ze niektorzy ich partnerzy niedorosli do prowadzenia
    takiego biznesu.

    MK

  • 5. Data: 2009-09-27 19:47:59
    Temat: Re: Bunt partner?w Polbanku
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Miszcz2009 wrote:

    > Wszystko wskazuje na to, ?e Polbank chce si? pozby? swoich plac?wek
    > partnerskich w bia?ych r?kawiczkach - obni??j?c prowizje partner?w,
    > doprowadzaj?c ich do bankructwa, aby sami oddali plac?wki.

    co maja oddawac? przeciez to sa dwa rozne podmioty powiazane tylko
    umowa. jak bank sie nie wywiazal, to przegra w sadzie, a jesli
    "biznesmenom" nie odpowiadaja prowizje, to niech zmienia brand,
    a nie kupuja artykuly w gazecie.

  • 6. Data: 2009-09-28 05:40:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 21:47:59 +0200, Paweł napisał(a):

    > co maja oddawac? przeciez to sa dwa rozne podmioty powiazane tylko
    > umowa.

    Zazwyczaj ci partnerzy prowadzą biznes w lokalach podnajmowanych od
    Polbanku.

  • 7. Data: 2009-09-29 19:38:30
    Od: teli <t...@g...com>

    Proszę bardzo, informacje z pierwszej ręki. Nie stoi za nami żaden
    bank. Placówki Polbanku wraz z częścią pracowników już zostały
    przejęte przez Polbank, lub zamknięte. Absolutnie nikt nie zapłacił za
    artykuł. I na pewno są partnerzy, którzy nie dorośli do prowadzenia
    placówek, ale ja ich nie znam.