    From: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bye Bye Fortis
    Date: Mon, 8 Jun 2009 21:26:19 +0200

    Dziś byłem w Fortisie (oddział Bielsko Biała) i zostałem poinformowany (po
    konsultacji z centralą) że promocja pakietu złotego dotyczy tylko nowych
    klientów :(
    "No ale jakby Pan miał aktywa średnie 100 k w naszym super banku to
    uruchomimy panu pakiet platynowy, tylko że jak owe aktywa spadną poniżej tej
    magicznej granicy, bank naliczy opłatę kompensacyjną 100 złotych" (procedura
    kwartalna).
    Już mi się nie chciało przekonywać że są osoby które zmigrowały z e-pakietu
    do złotego
    Po tym kuble zimnej wody los RORu w Fortisie jest przesądzony.
    Za to pierwsze wrażenia odnośnie Aliora całkiem dobre. Co prawda nie do
    końca rozumiem dlaczego bank para się ogrodnictwem (za otwarcie bezpłatnego
    w promocji konta jeszcze mi wcisnęli jakąś roślinę w doniczce) :) Interfejs
    faktycznie prawie Fortisowy, przynajmniej łatwo się przenosiło szablony
    płatności. Zobaczymy co będzie dalej.

    tpajak